Anonym (Orkar inte..) skrev 2017-05-18 20:33:14 följande:
Jaa du, kanske nån allergi.. Man är ju extra känslig vid utmattning. Gå till doktorn kanske ocj kolla upp det. Jag har börjat få en svidande känsla i ansiktet, brännande, på höger sida bara. 10-20 min sen försvinner det..
Jag önskar att jag bara kunde sluta bry mig om alla tokigheter som.hånder i kroppen då det aldrig tar slut!
Äter du antidepp? Kan det vara en biverkning?
Mycket möjligt att det bara är ett icke relaterat problem så att säga.
Ja hua vad less jag är på alla dessa symtom som utmattningen dragit med sig. Jag har varit sjuk i 13 månader och börjar tappa tålamodet, stundom också hoppet. Är så rädd att förbli såhär handikappad. Det är så skrämmande att vara så illa däran redan vid 27 års ålder. Min utmattning svänger mycket med, den följer liksom inget tydligt förlopp. Den ändrar sig, ibland går vissa saker bättre och sedan blir det jobbigt och annat fungerar istället t.ex.
Kan du känna dig instängd? Idag är det sol och varmt ute, och jag vill bara gå ut och göra något i det fina vädret, men jag känner att kroppen vill vila. Då känner jag mig instängd, som jag sitter på sidan och kollar på livet.