Utmattningssyndrom eller?
Jaa, jag har inte mycket val.. Att vila psykiskt är svårare dock. Jag oroar mig så mycket för vad som ska vara fel    
Ska få åka in 5 veckor på hälsohem så småningom, när hela jag är utredd. Det kan nog behövas.

Jaa, jag har inte mycket val.. Att vila psykiskt är svårare dock. Jag oroar mig så mycket för vad som ska vara fel    
Ska få åka in 5 veckor på hälsohem så småningom, när hela jag är utredd. Det kan nog behövas.

Varför ska psykolog skicka dig vidare till psykiater? Det är jobbigt att öppna sig och om du bara kan träffa någon i 5 veckor är det mycket kort tid att ens försöka få igång något vettigt. Sedan måste du kanske då lämna den kontakten och börja om igen med någon annan? Låter jobbigt i mina öron.

Varför ska psykolog skicka dig vidare till psykiater? Det är jobbigt att öppna sig och om du bara kan träffa någon i 5 veckor är det mycket kort tid att ens försöka få igång något vettigt. Sedan måste du kanske då lämna den kontakten och börja om igen med någon annan? Låter jobbigt i mina öron.

Jag tror ändå på fästingburen smitta. Eller annan infektion. Fästingburen smitta syns inte alltid på sänkan ( det man kollar om man har infektion genom). Har du fått antibiotika?

Jodå, det var faktiskt min läkare som trodde på utmattning för 2-3 månader sedan redan.. Jag ville inte då erkänna mitt psykiska mående för att bli tagen på allvar om dom fysiska problem jag hade. Men det hade hon nog gjort ändå. Är glad att jag fick henne till läkare.. Dock vill hon ta en sak i taget medans jag vill göra allt och få svar på allt på en gång. 
jag är på prioriteringslistan till psykolog nu och sol jag skrev ovan vill hon skicka mig till.hälsohem. 
Nu hoppas jag bara på att jag inte har nåt allvarligt skit i kroppen. 
Hade en lite bättre dag idag, orkade tom dansa med sonen   . Smärtan i axlar, rygg, nacke är jobbigt dock.. Känns som om allt hänger löst.  Och så yrseln på det, känner mig typ groggy när jag går. 
Nåväl, man får vara tacksam för der lilla.  
Hur mår du då?

Ja verkligen, jag har inga problem att tror att det kan hända andra. Men mig? Det är verkligen frustrerande. Vill bli frisk nu!!! Och skuldkänslor får jag också, gentemot min son.. 
Vad tycker du är jobbigast av alla dina fysiska symtom? För mig är det svagheten och den förbannade yrseln. Och min snabba puls.

Ja fy, jag har aldrig haft problem med att gå och sova.. Alltså, inte på något sätt tyckt att det varit obehagligt och ångestladdat, tills detta började.. Kan också vakna av att hjärtat slår ännu hårdare och snabbare än vanligt och känner mig helt frusen. Var ett tag då jag inte kunde somna pga det. Nu är jag så trött att kroppen stänger av.. Men jag sover som en kratta. Har faktiskt inte sovit en hel natt på ca 5 år. 
Har du inget mot ångesten? Jag fick oxascand 5 mg av min läkare. Funkade när der var som värst, fast jag bara tog 1/2 tablett. 
Skuldkänslor har jag för att jag inte är den mamman jag vill vara. Orkar inte med något.  Han tyr sig mer och mer till sin pappa.  
Har du barn?

Förlåt, jag såg nu att det var en förlossningsdepression som fick dig att börja må skit. Gick igenom tråden igen . Man glömmer så lätt..

Precis så. Är 35 år och helt lost.

Det är bra att höra att du är positiv! Även med svackor så lönar det sig i längden. 
Själv känner jag mig rätt nere, jobbig natt och ont i hela ryggen när jag vaknade. Jag väntar på hjälp men undrar hur dom ska kunna hjälpa ur allt det här... 
Jag är så fast på det fysiska, tror att det är det som motarbetar mig. Jag kan liksom inte acceptera att man kan må så här pga utmattning/ ångest. 
Men kan inte springa ha till VC heller hela tiden då jag faktiskt erkänt för min dr att jag har hälsoångest.. 
Jävla skitcirkel der här!!! Blääääääääää!!!!! 
När vi är 40 måste vi måste bra.