• Anonym (TS)

Han pruttar högt och mycket!!

Jag är tillsammans (flera år) med en kille som är smart och snäll. I början tänkte jag aldrig på det här med rap, prutt, fis osv för att det märktes aldrig av. Men senaste tiden hör jag hur mycket prutt som helt så fort jag lämnar ett rum. Det är något som jag inte bara kan låtsas att jag inte hörde. Det är SÅ HÖGT och mycket. Jag VET att alla pruttar men det stör mig så pass mycket att attraktionen minskar dramatiskt.

• Svar på tråden Han pruttar högt och mycket!!
  • Carambolan

Säg till honom att du tycker att det är otrevligt och fråga om han kan prutta på toaletten istället?

• Frontline

Skönt att man lever ihop med en som själv kan släppa en rap eller en brakskit. Orkar ju fasen inte springa in på muggen bara för att släppa lite på trycket.

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • flygrl
    Frontline skrev 2017-02-14 00:37:33 följande:

Skönt att man lever ihop med en som själv kan släppa en rap eller en brakskit. Orkar ju fasen inte springa in på muggen bara för att släppa lite på trycket.

Simsalabim trosorna försvinn :)
    Människor har väl olika gränser. Själv tycker jag det e jävligt ofräscht med personer som ständigt pruttar högt & ljudligt. :/ Sen får det va hur naturligt det vill med pruttar men man kan faktiskt sköta det lite snyggt också. Svett e också naturligt. Ändå använder dom flesta av oss deodorant. Lite samma sak enligt mig. :)
  • Queennr1

Frekvens och ljud kan han knappast rå för. Herregud du är ju inte ens i samma rum. Är det verkligen rimligt att han ska hålla in och få ont i magen för att du har för fina öron?

• Queennr1
    Anonym (TS) skrev 2017-02-14 10:51:38 följande:

Ja

Så du ser hellre honom i plågor. Jadu... Knappast kärlek från din sida då.
  • taquine
    Frontline skrev 2017-02-14 00:37:33 följande:

Kan ju undra vad för skit ni stoppar i er? Själv fiser jag nästan aldrig, och det handlar knappast om att leka fin eller att det skulle vara pinsamt.
    Min exman var lite sån,klia sig mellan benen och släppa brakare när vi låg i soffan. Snacka om oattraktivt och jag tappade lusten till slut.
    Goodness me
  • Anonym (hata!)

Var ihop med en man i fyra år. Han satt jämt i soffan och släppte brakskitar. Högt. Jäkligt otrevligt. Han bara garvade och tyckte det var kul. Han gjorde inte så när vi var bortbjudna, då väntade han tills vi satt i bilen och släppte fisar som luktade fruktansvärt. Jag blev kräkfärdig. Sen kommer vi hem och det högljudda pruttandet började.

När vi lägger oss så släpper han illaluktande fisar. Såna där som luktar ruttna ägg.

Problemet när sånt här händer är att min då, väldigt unga son, trodde det var ok att gå omkring och släppa sig när man behövde. Det är det INTE.

Tilläggas kan att den här mannen inte var en förpubertal 20-åring. Utan en mogen man i övrigt (40 år).

• Queennr1
    Anonym (hata!) skrev 2017-02-14 11:32:27 följande:

Var ihop med en man i fyra år. Han satt jämt i soffan och släppte brakskitar. Högt. Jäkligt otrevligt. Han bara garvade och tyckte det var kul. Han gjorde inte så när vi var bortbjudna, då väntade han tills vi satt i bilen och släppte fisar som luktade fruktansvärt. Jag blev kräkfärdig. Sen kommer vi hem och det högljudda pruttandet började.

När vi lägger oss så släpper han illaluktande fisar. Såna där som luktar ruttna ägg.

Problemet när sånt här händer är att min då, väldigt unga son, trodde det var ok att gå omkring och släppa sig när man behövde. Det är det INTE.

Tilläggas kan att den här mannen inte var en förpubertal 20-åring. Utan en mogen man i övrigt (40 år).

I sitt eget hem måste man få vara avslappnad och man får fisa exakt så mycket man vill om man bara är hemma med faniljen. Allt annat är helt orimligt.

Det är ju liksom inte så att man framkallar fisar med flit, utan det är ju ett kroppsligt behov som man behöver få utlopp för annars blir man sjuk och får ont i magen. Om man nu har magproblem som gör att det kommer en brakade 4 ggr i timmen, är det verkligen helt orimligt att man varje fång ska behöva gå och gömma sig på toa. Dessutom kan fisen hunna sugas in igen innan man hunnit på toa.
  • Anonym (hata!)
    Queennr1 skrev 2017-02-14 12:03:16 följande:
    I sitt eget hem måste man få vara avslappnad och man får fisa exakt så mycket man vill om man bara är hemma med faniljen. Allt annat är helt orimligt.
    Det är ju liksom inte så att man framkallar fisar med flit, utan det är ju ett kroppsligt behov som man behöver få utlopp för annars blir man sjuk och får ont i magen. Om man nu har magproblem som gör att det kommer en brakade 4 ggr i timmen, är det verkligen helt orimligt att man varje fång ska behöva gå och gömma sig på toa. Dessutom kan fisen hunna sugas in igen innan man hunnit på toa.
    Jag bad honom gå till läkaren för uppenbarligen var det ett problem. Och jag tror fan han gjorde allt med flit. Faktiskt. och fyra gånger i timmen var det faktiskt. Det är inte trevligt. Det är inte kul. Det är oförskämt. Och till läkaren ville han inte, "det är ju naturligt". Absolut! Nån gång ibland. Men inte hela kvällarna. Varje kväll. 10 ggr per kväll. År efter år. Dessutom tar inomhusluften stryk. Alltid en fadd äcklig lukt överallt :(. Nä, usch och fy.
Svar på tråden Han pruttar högt och mycket!!