Anonym (Fy fan säger jag bara) skrev 2017-02-15 00:03:32 följande:
Håller helt med!
Blir tokig! Så fort man stöter på en bra kille som man känner att "ja men han kan jag tänka mig prata vidare med" så försvinner de! Åh jävla bortskämda killar,,, eller jävla billiga tjejer som förstör för oss tjejer som vill ha något seriöst!
De går ju hellre till tjejer som fläker ut sig, tyvärr. Pratar man med en kille på ett intellektuellt sätt så tråkas de ut. Skickar man istället en saftig bild så håller man de (i två dagar?) och sen går de också! Åh.. what to do liksom..
"jävla billiga tjejer" Eh, Intelektuell var du? Men inte streetsmart. Tror killar hellre vill ha streetsmarta tjejer som inte kallar varandra billiga och nedvärderar varandra.
Du tror inte att de där du kallar "jävla billiga" också vill hitta kärlek? Fast de är inte som du, och då kommer avundjukan fram och du måste nedvärdera dem.
Jag har inte alls haft problem med nätdejting, men jag anser inte heller att det är läge att sitta och skriva intellektuellt. Jag är mer nyfiken på vad killen i fråga har för värderingar. Han behöver inte vara intellektuell, men jag vill att han ska vara smart. Vill du ha en intellektuell kille får du väl skriva det i din presentation så har du redan där börjat rensa.