• Anonym (Hepp)

Nätdejting funkar ju inte?!

Anonym (hmm) skrev 2017-02-15 00:53:40 följande:

Själv tycker jag kvinnor är så förbannat kräsna.

Verkar som att dom flesta kvinnor letar efter den perfekta prinsen. News flash! Det finns bara några stycken av dom i hela världen och alla världen kvinnor verkar tro att just dom ska få honom. Kanske dags att dra ner på kraven lite?

Minns många fina män där ute. Dom kanske inte är miljonärer med six pack på magen som kan ta dig jorden runt men dom skulle fan bli bra pappor och partners!

Jag är så glad att jag inte behöver hålla på med nätdejting längre. Det jag ville ha var en juste kille med bra jobb (bra = stabilt och hederligt) och liknande värderingar. Utseendet brydde jag mig inte så mycket om, men det gjorde tyvärr de. Jag ville inte ha en bild i presentationen eftersom jag inte ville bli stalkad som min syster blev. De killar jag fick kontakt med drog sig ur när jag skickade mitt foto till dem. Då är jag ändå inte särskilt ful utan har mer ett alldagligt utseende. ded verkar som att man måste vara modellsnygg för att duga.
  • Anonym (Hepp)
    Bergis skrev 2017-02-15 04:15:21 följande:
    Riktiga män hsr inte styvbarn.
    Nej riktiga män är singlar och sitter ensamma i källaren och är bittra. *ironi*
Svar på tråden Nätdejting funkar ju inte?!