• Födelsedagidag

Gravid i västerbotten

Hej hopp!

Jag väntar vårt tredje barn till hösten. Jag är student och bor utanför Umeå. 

Nån annan från Västerbotten som ska ha barn framöver?

• Svar på tråden Gravid i västerbotten
  • 3barnsmamman snart

Hej jag är också gravid med 3an ????bf 1/9 mår ganska bra nu men är konstant hungrig . Hur mår du ? Jag bor i Umeå ????

• kajsaemma
    linnis83 skrev 2017-02-15 23:09:03 följande:

Jag väntar nr 2 och bor i Skellefteå, bf 13/10 om allt går bra. :)

Jag väntar också 2 an och bor i Skellefteå :) Har BF 1/10.
    Bokade just in ett ultraljud på norrlandskliniken. Kommer vara i V 12 då.. är otålig och kan inte vänta till RUL. Nån som varit till norrlandskliniken? :)
  • Födelsedagidag
    3barnsmamman snart skrev 2017-02-15 22:03:38 följande:

Hej jag är också gravid med 3an ????bf 1/9 mår ganska bra nu men är konstant hungrig . Hur mår du ? Jag bor i Umeå ????

Bf 28/9 =) Jag bor ett par mil utanför Umeå. 

Jag mår bra, i stort sett inget illamående, trötthet.

Hur gamla är syskonen? Jag har två pojkar 3,5 och 2. 
  • Födelsedagidag
    kajsaemma skrev 2017-02-17 01:43:02 följande:
    Bokade just in ett ultraljud på norrlandskliniken. Kommer vara i V 12 då.. är otålig och kan inte vänta till RUL. Nån som varit till norrlandskliniken? :)

Vad kostar det, 700 eller nåt?  Var nära att köpa mig ett sådant på norrlandskliniken när vi efter RUL på ettan inte fick se könet, men jag blev snål =)
  • linnis83
    kajsaemma skrev 2017-02-17 01:43:02 följande:

Hade planerat att göra det om jag inte kunde få ett tidigt ultraljud här i stan. Fick ett MA i v 14 första gången jag var gravid så jag är sjukt nervös att det ska hända igen.... Lyckades som tur var få ett här på barnmorskemottagningen, kommer vara i v 10 då.
  • kajsaemma
    linnis83 skrev 2017-02-17 13:27:31 följande: