BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Jag kan inte skicka meddelande till dig för appen stänger ner när jag trycker på skicka, provade flera ggr xD men om det funkar här så heter jag Emma Frick (har bf 24/11) och har en vit profilbild där jag sitter med sonen i knäet, fotostudiobild, har långt svart hår ;)
Hej
Jag undrar om det finns en möjlighet att ni lägger in mig också på fb gruppen har bf 22/11 3 barnet.
Hej! Har inte varit inne här på fl på ett tag, har fullt upp med att kolla runt i FB grupperna som det skrivs i 100ggr om dagen :-P
Jag är admin i en av Facebook grupperna, den för förstföderskor november. Så den som är förstföderska och intresserad av att vara med där kan skriva här i pm eller lägga till mig på FB och ta bort mig om ni vill när ni är tillagda.
Stina Norberg heter jag där och har profilbild där jag har blont hår hängande på ena sidan och har på mig en svart läderjacka.
Hej! Har inte varit inne här på fl på ett tag, har fullt upp med att kolla runt i FB grupperna som det skrivs i 100ggr om dagen :-P
Jag är admin i en av Facebook grupperna, den för förstföderskor november. Så den som är förstföderska och intresserad av att vara med där kan skriva här i pm eller lägga till mig på FB och ta bort mig om ni vill när ni är tillagda.
Stina Norberg heter jag där och har profilbild där jag har blont hår hängande på ena sidan och har på mig en svart läderjacka.
Hej!!
Hittade detta nu när jag sökte på gravid utan symtom.....
Jag misstänker att jag är gravid, skulle haft mens för 13 dagar sen men har inga symtom förutom att det spänner lite i magen!!
Tidigare graviditeter har jag haft en massa symtom men ej nu, ska köpa gravtest imorgon, vilket rekommenderar ni??
Hoppas verkligen att jag är gravid då vi försökt i 2 år utan resultat!!
Nervös väntan...
Lillan7312, rfsu har ett test där du får två stickor för ca 85 kr om jag inte minns helt fel. Det har jag köpt på Coop när apoteket var stängt och jag inte ville vänta... Sen köpte jag Clearblues digitala med veckoindikator. Vilket är ca 130 kr för ett, tror jag, köpt på apoteket.
Sen hade jag något annat från apoteket också, förut, det minns jag inte vad det var för märke.
Lycka till, hoppas på plus för er!
Hej!!
Hittade detta nu när jag sökte på gravid utan symtom.....
Jag misstänker att jag är gravid, skulle haft mens för 13 dagar sen men har inga symtom förutom att det spänner lite i magen!!
Tidigare graviditeter har jag haft en massa symtom men ej nu, ska köpa gravtest imorgon, vilket rekommenderar ni??
Hoppas verkligen att jag är gravid då vi försökt i 2 år utan resultat!!
Nervös väntan...
Hejsan!
Är gravid i v.11 med tredje barnet. Bor i Norrköping. Hänger gärna på här om jag får. :)
Hejsan!
Är gravid i v.11 med tredje barnet. Bor i Norrköping. Hänger gärna på här om jag får. :)
Vad heter FB gruppen .. lyckats fippla bort den ..