BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hur går det för er alla? Är så tyst här...
Det rullar på! Trötthet och illa måendet har minskat nu och vi har vårt första UL den 18 maj.
Här går det bra, går in i v 12 (11+0) idag, svullnaden på magen har lagt sig, tror De är spökvecka för min del för inga ömma bröst längre, tröttheten är borta.
Precis samma för mig! Blev lite orolig. 11+4. Men idag när jag skulle ha på mig kjol kan jag knappast andas :) Så tight är det visst runt magen ändå! Fick reda på att jag har dålig sköldkörtel också så det spär ju på oron men nu har jag börjat med medicin iaf. KUB på tisdag...
Jag mår illa fortfarande till och från, vilket jag tar som ett bra tecken även om det också är ganska påfrestande.
Oron kommer och går...
Håller tummarna för att det ska gå bra för oss!
Trodde aldrig man kunde bli lycklig av att kläderna är för tighta ;)
Oj då, hur påverkar kass sköldkörtel graviditet?
Vad spännande med kub, börjar ångra att vi inte valde det.. dock finns ju roligare saker och lägga pengarna på.
Jag är ju 37 och är förhöjd risk vid graviditet - därför KUB. Tror det ska påverka möjligheten att bli gravid och öka risken för missfall... Så håller alla tummar och tår jag har för att allt ska vara bra. Men vågar inte berätta för någon om graviditeten än...