• Anonym (ts)

    Vad är det äckligaste ni har sett någon göra offentligt?

    Som rubriken lyder, vad är det äckligaste/ mest ohygieniska ni har sett någon göra offentligt? Mitt bidrag:

    Sett personer i bilköer gräva ur näsan, inspektera och sen äta

    Haft en kollega som åt det mesta från kroppen, helt obrydd om någon såg. Exempelvis pormaskar, flagor, snor, ögonbajs etc... uuuuuurgh

    Så fram med bidragen :)

  • Svar på tråden Vad är det äckligaste ni har sett någon göra offentligt?
  • Anonym (J)

    En kvinna kräktes i ett glas som stod på bordet på en restaurang och stoppade lite servetter över. Sen fortsatte hon prata med sitt sällskap.

    Så J- vla äckligt!!

  • Anonym (P)

    Minglade i trädgården en midsommarafton och en av killarna vände sig och kräktes i glaset. När han var klar forsatte han diskutera värmepumpar som om inget hade hänt....:)

  • Anonym (Brrrr)
    Jag såg en  kvinna, 60-ish, sitta på bussen och skrapa bort smutsen under naglarna. Sen åt hon det! Varje nagel!
    Kräks

    Blir fortfarande så äcklad när jag tänker på det.
  • Hippofluff

    Såg en gång en gång en pappa gå med sin lilla dotter, så nös dottern, varpå pappan plockade upp en stor snorbuse som hängde ut ur hennes näsa... Sedan kollade han på den och åt den!!! Förvånad

  • Haylee

    Åkte i bilen en gång och såg en äldre man sitta på en bänk på en busshållsplats helt naken med benen öppna, det va fullt med bilar och människor där också

  • Anonym (Vidrigt)

    Nej men satan vad vidriga människor det finns, jag spyr nästan av att läsa era historier. Uuuuurrkkkk.

    Jag hade ett ex som säkert tjugo gånger om dagen satte ner handen innanför jeansen i röven, särade på skinkorna och fes för att sen ta handen till ansiktet och lukta. Han gjorde detta i tron att jag inte såg trots att jag tittade med äcklad blick varje gång och tillsist även sa rakt ut hur vidrigt det var. Det verkade nästan vara en tvångstanke hos honom.

    Det var en av anledningarna till att jag tappade attraktionen och lämnade honom tillslut.

  • elyse

    Det äckligaste är nog mannen som snöt sig i sin mössa och senare tog på sig mössan. Hände på bussen.

  • Anonym (Hatar bussar)

    Jag var med om en gång då jag var tvungen att ta nattbussen hem och det satt en tonåring bakom mig som spydde rakt ut på golvet efter att ha druckit "lite för mycket". 

    Jag hade efter det, liksom alla andra, två val:

    1. Gå av bussen vid nästa hållplats och vänta på nästa buss som kommer om 7 timmar

    2. Sitta kvar på bussen de resterande 45 minuterna tills man kommer hem igen och under tiden försöka räkna ut alla decimaler i talet PI i huvudet.

Svar på tråden Vad är det äckligaste ni har sett någon göra offentligt?