Min & sambons första barn
Hej allihopa!
Jag plussade efter att jag & sambon försökt i 3 månader, vilket kändes underbart :)
Jag är dock orolig för att det inte ska finnas en levande liten varelse där inne så efter jag bokat en inskrivning bokade jag ett ultraljud ( alltså i v9? ) tror jag de blir.. blir kanske mer v10 om jag räknat rätt (jag är dålig på detta) ska vara V5 nu alltså 4+3.
Har lite smärta vid blygläpparna ibland, har mensvärk och en otroligt trög mage.
Brösten har fått mer ådror och blivit liite större.
Jag har annars inga gravidsymtom, känner mig inte gravid mer än att mensen inte kommer och jag plussar ju såklart på alla test jag testat,
Har ont i svanken också.
Eftersom det är första barnet jag och sambon eller första barnet jag någonsin velat behålla (gjort en abort för några år sen) så är jg smått nervös för vad man kommer mötas av på ultraljudet..
Är jag helt knäpp som bokar ett sådant tidigt ultraljud?
Jag fyller år den 2april och vi ska bjuda över våra familjer och berätta den stora nyheten men vill såklart först höra ett hjärtljud :)
Jag vet att man inte får några svar som är 100% här men tänkte om någon känt likadant men ändå fått fullfölja sin graviditet eller om de är tecken på något annat?
Inga symtom som sagt, blir nervös :(