• Skrutt 83

BIM Mars 2017

Hej!

Startar en tråd för oss som har Bim nu i mars. Hoppas fler vill hänga på och att vi får se många fina plus!

Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-02-28 15:32
    BIM-Lista

[quote=77455467][quote-nick]Ulrika34 skrev 2017-02-28 14:57:49 följande:[/quote-nick]
    Morphet, 26 år, Helsingborg, 1:a försöket 2:a barnet, ÄL ca 14/2, BIM ca 1/3 

Percafluviatilis, 27 år, Göteborg, 5:e försöket, 1:a barnet. ÄL 20/3 BIM ca 4/3

Novanex, 34 år, Sundsvall 3:e försöket 3:e barnet ÄL 17-18/2 BIM 4-6/3

Mncp, 32, Göteborg, 1:a försöket 1:a barnet, ÄL 22-23/2, BIM 6-7/3 

Becca90 26 år, sundsvall , 3e försöket första barnet. ÄL 16-17/2 BIM 7/3 

Firago, 25 år, Borås, 3:e försöket 1:a barnet, ÄL 24/2 BIM 9/3 

Vonblois, 33 år, Halland, 1 år försök, 1:a barnet. Äl 22-24/2 BIM 10/3 

Milou3, 40 år, Sthlm, 6:e försöket 3:e barnet, ÄL 23/2, BIM 11/3 

FrökenE1985, 31år, Sthlm, 10:e försöket, 1:a barnet, ÄL 26/2 och BIM 12/3.

Livethänder 32 år, Sthlm, 10:e försöket 1:a barnet, ÄL 26/2 och bim 12/3 

Starlights, 27 år, Norrland, 5:e försöket, 1:a barnet. ÄL 5/3, BIM 17/3. 

royce, 30 år, Norrland, 2 års försök, 1:a barnet. ÄL 1-5/3, BIM 17/3 

Typ89, 28 år, Småland, 2:a försöket 2:a barnet. ÄL ca 3/1 BIM ca 17/3 

Skrutt 83, 34 år, Sthlm, 2:a försöket 3:e barnet, ÄL 8/3 BIM 21/3 

Jsv17, 34 år, Sthlm, 3:e försöket 1:a barnet, ÄL 8/3 Bim 22/3 

Sajo0106, 29, Skellefteå, 13:e försöket 2:a barnet, ÄL 9-11/3 och bim 22/3 

Madss 20 år, Perstorp, 2:a försöket första barnet. ÄL 9/3 BIM 23/3 

jhk88, 29 år, Ljungaverk, 3:e försöket tredje barnet. ÄL 6-8/3 BIM 23/3. 

oONinniOo, 28 år, Kumla, 2:a försöket, 2:a barnet. ÄL 10/3 BIM 25/3.

Ulrika34, 34 år, Stockholm, 3:e försöket med 5:e barnet. ÄL 12/3 BIM 26/3

Estor, 29, Karlstad, 5 försöket efter MA. 1a barnet. ÄL 14/3 bim 27/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2017
  • typ89

Vann budgivningen på en fertilitetsmonitor nu, känns som det kommer bli lättare att hitta äl nästa cykel :)

• Viktoria82

Så fint att höra att vi e flera som är lite halvknäppa av allt testas och väntas osv :D

Mitt senaste test i morse på ÄL+11 var klart negativt! Och blir så trött på att känna efter hela tiden...om brösten ännu är ömma...om det drar i magen...om jag mår illa...om det smakar metall i munnen osv osv osv det tar ju aldrig slut! Men det tröstar att höra att vi är många lika galna :D

Imorgon blir det inget test för vi sover på stugan o packade inga test med! Men på onsdag gäller det igen ifall mensen inte kommit!

• orzia1
    typ89 skrev 2017-03-20 21:02:53 följande:

Vann budgivningen på en fertilitetsmonitor nu, känns som det kommer bli lättare att hitta äl nästa cykel :)

Grattis.
  • Freya18

Åh, vad tråkigt och läsa om era negativa tester.. Gråter

Här har man för flera dagar sen mentalt börjat förbereda sig för april istället. Tok-negativa test med Testlagrets stickor. PE visade svagt positivt för några dagar sedan som är kvarvarande hcg. Nu hoppas jag att all hcg försvinner ur systemet efter nästa mens. Fick spottings idag så förmodligen startar mensen om 1-2 dagar. Som en jäkla klocka... Skrikandes

Hade lite förhoppningar om att det kanske hade tagit sig denna månad med tanke på att jag har haft molande värk i svanken i en vecka, vilket jag inte brukar ha. Men nu är jag helt inställd på april istället.

Förhoppningsvis så plussar många av er innan månaden är slut! Statistiskt sett så borde flera plussa tycker jag. Lycka till nu!!

• typ89
    Freya18 skrev 2017-03-20 22:00:21 följande:

Åh, vad tråkigt och läsa om era negativa tester.. 

Här har man för flera dagar sen mentalt börjat förbereda sig för april istället. Tok-negativa test med Testlagrets stickor. PE visade svagt positivt för några dagar sedan som är kvarvarande hcg. Nu hoppas jag att all hcg försvinner ur systemet efter nästa mens. Fick spottings idag så förmodligen startar mensen om 1-2 dagar. Som en jäkla klocka... 

Hade lite förhoppningar om att det kanske hade tagit sig denna månad med tanke på att jag har haft molande värk i svanken i en vecka, vilket jag inte brukar ha. Men nu är jag helt inställd på april istället.

Förhoppningsvis så plussar många av er innan månaden är slut! Statistiskt sett så borde flera plussa tycker jag. Lycka till nu!!

Surt att det gamla hcgt hänger med fortfarande. Men om det är så lågt borde en mens till kunna städa bort det sista och göra fint för ett nytt ägg:)

Tycker också det vart få som plussat men det kanske blir massor med december bebisar istället :)
  • Freya18
    typ89 skrev 2017-03-20 22:16:17 följande:
    Surt att det gamla hcgt hänger med fortfarande. Men om det är så lågt borde en mens till kunna städa bort det sista och göra fint för ett nytt ägg:)

Tycker också det vart få som plussat men det kanske blir massor med december bebisar istället :)
    Ja, med tanke på att det är så lågt, mellan 10 och 20mlU/ml, så borde nästa mens sköta resten av hormonerna.

Det kanske blir många bebbisar till julen! Drömmer
  • Percafluviatilis

Tråkigt det är med denna väntan... Hur räknar ni förresten? Om jag hade äl 17/3 är jag då på äl+4 eller äl+5 idag? Räknar man med äl-dagen liksom? Nåja, mensen ska komma nästa onsdag iallafall om cykeln håller sig i skinnet.

• Ulrika34

Här har jag en bra bild på min grav-test igår, 6 dagar kvar till bim. Ska ta ett idag också, har sparat morgon urin för bästa resultat.
  • yallayalla

Hej! Hoppar in här också! Är på bim -2 & Äl +14 idag!

Håller på att bli galen! Jag tog inga äl test innan och i samband med min äl då jag tydligt kände av den & var bort rest (myste 2-3dygn innan äl). Köpte dock äl test efter misstänkt äl då den var tidig så ville hålla koll så jag inte misstog mig. Beställde hem 7st graviditetstest som jag redan använt :D Min sambo har förbjudit mig att köpa fler nu innan bim. Desperat som man är så tog jag ett ÄL-test på morgonen (hört att det kan ge utslag på graviditet) men visade bara ett svagt sträck.

Har dock en massa symtom jag inte brukar ha innan bim som täppt i ena näsborren till & från under dagen, svullna slemhinnor där nere (sen äl+8), illamående (väldigt illamående igår) och trötthet. Illamående & trötthet kan ju vara inbillning :p

Nu ska min mamma åka ner till apoteket vid 9 & köpa ett predictor early, har sparat morgonurin i kylen :D Fått mani på graviditetstest :D

• yallayalla
    Percafluviatilis skrev 2017-03-21 06:59:43 följande:

Tråkigt det är med denna väntan... Hur räknar ni förresten? Om jag hade äl 17/3 är jag då på äl+4 eller äl+5 idag? Räknar man med äl-dagen liksom? Nåja, mensen ska komma nästa onsdag iallafall om cykeln håller sig i skinnet.

Hej! Jag har räknat äl+1 dagen efter äl, men vet inte om man ska göra det?
Svar på tråden BIM Mars 2017