• Skrutt 83

BIM Mars 2017

Hej!

Startar en tråd för oss som har Bim nu i mars. Hoppas fler vill hänga på och att vi får se många fina plus!

Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-02-28 15:32
    BIM-Lista

[quote=77455467][quote-nick]Ulrika34 skrev 2017-02-28 14:57:49 följande:[/quote-nick]
    Morphet, 26 år, Helsingborg, 1:a försöket 2:a barnet, ÄL ca 14/2, BIM ca 1/3 

Percafluviatilis, 27 år, Göteborg, 5:e försöket, 1:a barnet. ÄL 20/3 BIM ca 4/3

Novanex, 34 år, Sundsvall 3:e försöket 3:e barnet ÄL 17-18/2 BIM 4-6/3

Mncp, 32, Göteborg, 1:a försöket 1:a barnet, ÄL 22-23/2, BIM 6-7/3 

Becca90 26 år, sundsvall , 3e försöket första barnet. ÄL 16-17/2 BIM 7/3 

Firago, 25 år, Borås, 3:e försöket 1:a barnet, ÄL 24/2 BIM 9/3 

Vonblois, 33 år, Halland, 1 år försök, 1:a barnet. Äl 22-24/2 BIM 10/3 

Milou3, 40 år, Sthlm, 6:e försöket 3:e barnet, ÄL 23/2, BIM 11/3 

FrökenE1985, 31år, Sthlm, 10:e försöket, 1:a barnet, ÄL 26/2 och BIM 12/3.

Livethänder 32 år, Sthlm, 10:e försöket 1:a barnet, ÄL 26/2 och bim 12/3 

Starlights, 27 år, Norrland, 5:e försöket, 1:a barnet. ÄL 5/3, BIM 17/3. 

royce, 30 år, Norrland, 2 års försök, 1:a barnet. ÄL 1-5/3, BIM 17/3 

Typ89, 28 år, Småland, 2:a försöket 2:a barnet. ÄL ca 3/1 BIM ca 17/3 

Skrutt 83, 34 år, Sthlm, 2:a försöket 3:e barnet, ÄL 8/3 BIM 21/3 

Jsv17, 34 år, Sthlm, 3:e försöket 1:a barnet, ÄL 8/3 Bim 22/3 

Sajo0106, 29, Skellefteå, 13:e försöket 2:a barnet, ÄL 9-11/3 och bim 22/3 

Madss 20 år, Perstorp, 2:a försöket första barnet. ÄL 9/3 BIM 23/3 

jhk88, 29 år, Ljungaverk, 3:e försöket tredje barnet. ÄL 6-8/3 BIM 23/3. 

oONinniOo, 28 år, Kumla, 2:a försöket, 2:a barnet. ÄL 10/3 BIM 25/3.

Ulrika34, 34 år, Stockholm, 3:e försöket med 5:e barnet. ÄL 12/3 BIM 26/3

Estor, 29, Karlstad, 5 försöket efter MA. 1a barnet. ÄL 14/3 bim 27/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2017
  • Hedblomster
    jhk88 skrev 2017-03-20 15:39:31 följande:
    Jag utnyttjade det erbjudandet hos Kappahl för sonen behövde ytterkläder till i vår, så det följde med en pyjamas/overall, tappat namnet på dem :D ;) Hade sagt att jag inte skulle köpa något förrän plusset var ett faktum men kunde inte hålla mig när jag fick den gratis :D
    Haha i det läget hade jag också utnyttjat erbjudandet! Perfekt ju :)
  • Hedblomster

Har väntat på mensen sen igår och nu kom en typ ljusrosa flytning på papperet... Brukar få riktigt ONT av mensvärk och störtflod så det är lite konstigt men känns ju samtidigt väldigt typiskt att kroppen ska bete sig annorlunda just när man hoppas på nånting...

• jhk88
    Hedblomster skrev 2017-03-20 16:49:12 följande:

Haha i det läget hade jag också utnyttjat erbjudandet! Perfekt ju :)

Jaaa, helt perfekt! :)
  • FridaB92

Kan nästa inte annat att fundera på vad jag håller på med?! Tog ett CB-early i morse (fast jag lovade mig själv att inte testa före BIM, men ni vet säkert hur jag tänkte "men jag har ju ett test för att jag ska kunna testa tidigt"... duktig på att övertala mig själv). Enligt appen är bim på torsdag. Dock hade jag inte pos ÄL-test fören på lördagmorgon, så är på Äl+9 och ev bim-5. Jaja, det visade negativt iaf. Eller negativt och negativt. Tog en bild. Man kan ju se en väldigt svag skugga.. Jag kan det iaf, när jag har ändrat till svartvitt-filter och experimenterat med ljusinställningarna. Suttit i säkert en halvtimme bara för att få en gnutta hopp. Aldrig i min vildaste fantasi trodde jag att bebisverkstan och längtan skulle snurra till de så i huvudet på mig.... usch!

Sorry för romanen, tjejer. Men behövde skriva av mig lite.

• orzia1
    FridaB92 skrev 2017-03-20 20:04:38 följande:

Kan nästa inte annat att fundera på vad jag håller på med?! Tog ett CB-early i morse (fast jag lovade mig själv att inte testa före BIM, men ni vet säkert hur jag tänkte "men jag har ju ett test för att jag ska kunna testa tidigt"... duktig på att övertala mig själv). Enligt appen är bim på torsdag. Dock hade jag inte pos ÄL-test fören på lördagmorgon, så är på Äl+9 och ev bim-5. Jaja, det visade negativt iaf. Eller negativt och negativt. Tog en bild. Man kan ju se en väldigt svag skugga.. Jag kan det iaf, när jag har ändrat till svartvitt-filter och experimenterat med ljusinställningarna. Suttit i säkert en halvtimme bara för att få en gnutta hopp. Aldrig i min vildaste fantasi trodde jag att bebisverkstan och längtan skulle snurra till de så i huvudet på mig.... usch!

Känner igen det. Man analyserar alla test. Varje gång mensen kommer säger jag åt mig själv, nästa månad ska jag inte testa förrän bim-2... Men vem börjar testa sen på bim-7 typ

Man blir lite knäpp av allt detta
  • Lucy Cat
    FridaB92 skrev 2017-03-20 20:04:38 följande:

Men ja! Jag har en 8 mån bebis, så jag förstår inte hur min hjärna kan ha snöat in såhär med tester och längtan alla redan?!

Har köpt på mig 10 nya tester som kommer imorgon, de 10 jag köpte för en vecka sedan är slut.

Ibland har jag tagit två om dagen. Hallå?? Knäppgök.

Ska försöka att inte testa imorgon. Försöka.
    Ordet -väl- stavas med ett L och inte två.
  • FridaB92
    orzia1 skrev 2017-03-20 20:26:45 följande:
    Känner igen det. Man analyserar alla test. Varje gång mensen kommer säger jag åt mig själv, nästa månad ska jag inte testa förrän bim-2... Men vem börjar testa sen på bim-7 typ

Man blir lite knäpp av allt detta
    Man gör verkligen det. Helt chockad över hur jag beter mig.....

Skönt att man inte är ensam! :O
  • FridaB92
    Lucy Cat skrev 2017-03-20 20:40:14 följande:
    Men ja! Jag har en 8 mån bebis, så jag förstår inte hur min hjärna kan ha snöat in såhär med tester och längtan alla redan?!

Har köpt på mig 10 nya tester som kommer imorgon, de 10 jag köpte för en vecka sedan är slut.

Ibland har jag tagit två om dagen. Hallå?? Knäppgök.

Ska försöka att inte testa imorgon. Försöka.
    Ordet -väl- stavas med ett L och inte två.
    Det är verkligen "spännande" vad våra hjärnor håller på med eller vad man ska säga.

Rationell är ju det sista man är iallafall!
Svar på tråden BIM Mars 2017