• Skrutt 83

BIM Mars 2017

Hej!

Startar en tråd för oss som har Bim nu i mars. Hoppas fler vill hänga på och att vi får se många fina plus!

Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-02-28 15:32
    BIM-Lista

[quote=77455467][quote-nick]Ulrika34 skrev 2017-02-28 14:57:49 följande:[/quote-nick]
    Morphet, 26 år, Helsingborg, 1:a försöket 2:a barnet, ÄL ca 14/2, BIM ca 1/3 

Percafluviatilis, 27 år, Göteborg, 5:e försöket, 1:a barnet. ÄL 20/3 BIM ca 4/3

Novanex, 34 år, Sundsvall 3:e försöket 3:e barnet ÄL 17-18/2 BIM 4-6/3

Mncp, 32, Göteborg, 1:a försöket 1:a barnet, ÄL 22-23/2, BIM 6-7/3 

Becca90 26 år, sundsvall , 3e försöket första barnet. ÄL 16-17/2 BIM 7/3 

Firago, 25 år, Borås, 3:e försöket 1:a barnet, ÄL 24/2 BIM 9/3 

Vonblois, 33 år, Halland, 1 år försök, 1:a barnet. Äl 22-24/2 BIM 10/3 

Milou3, 40 år, Sthlm, 6:e försöket 3:e barnet, ÄL 23/2, BIM 11/3 

FrökenE1985, 31år, Sthlm, 10:e försöket, 1:a barnet, ÄL 26/2 och BIM 12/3.

Livethänder 32 år, Sthlm, 10:e försöket 1:a barnet, ÄL 26/2 och bim 12/3 

Starlights, 27 år, Norrland, 5:e försöket, 1:a barnet. ÄL 5/3, BIM 17/3. 

royce, 30 år, Norrland, 2 års försök, 1:a barnet. ÄL 1-5/3, BIM 17/3 

Typ89, 28 år, Småland, 2:a försöket 2:a barnet. ÄL ca 3/1 BIM ca 17/3 

Skrutt 83, 34 år, Sthlm, 2:a försöket 3:e barnet, ÄL 8/3 BIM 21/3 

Jsv17, 34 år, Sthlm, 3:e försöket 1:a barnet, ÄL 8/3 Bim 22/3 

Sajo0106, 29, Skellefteå, 13:e försöket 2:a barnet, ÄL 9-11/3 och bim 22/3 

Madss 20 år, Perstorp, 2:a försöket första barnet. ÄL 9/3 BIM 23/3 

jhk88, 29 år, Ljungaverk, 3:e försöket tredje barnet. ÄL 6-8/3 BIM 23/3. 

oONinniOo, 28 år, Kumla, 2:a försöket, 2:a barnet. ÄL 10/3 BIM 25/3.

Ulrika34, 34 år, Stockholm, 3:e försöket med 5:e barnet. ÄL 12/3 BIM 26/3

Estor, 29, Karlstad, 5 försöket efter MA. 1a barnet. ÄL 14/3 bim 27/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2017
  • Percafluviatilis
    orzia1 skrev 2017-03-28 13:23:07 följande:
    Imponerad du kan hålla dig från att testa. Håller tummarna för dig
    Blivit så himla besviken när jag testat innan några av de tidigare försöken. Mensen är ju såklart inte heller rolig men av någon anledning inte lika hånfull som ett blankt test man hoppfullt tagit. Men det är sjuttsingen inte lätt att hålla sig borta från att testa alltså!
  • orzia1
    Percafluviatilis skrev 2017-03-28 15:43:15 följande:

Blivit så himla besviken när jag testat innan några av de tidigare försöken. Mensen är ju såklart inte heller rolig men av någon anledning inte lika hånfull som ett blankt test man hoppfullt tagit. Men det är sjuttsingen inte lätt att hålla sig borta från att testa alltså!

Jag håller med, men är ändå testgalning.. Fast det är nog mest för jag fick köpa massa test av min kompis så jag har massor hemma, hade jag betalt typ 7-15 kr per test så hade jag inte haft råd att testa så mkt. Ha ha
  • Jsv17

Med risk för att låta tjatig... cd 34 ingen mens, inga gravvtecken heller för den delen, känner ingenting absolut ingenting, jag har ett sjuhelvetes humör iofs men det kan ju lika gör vara stress/pms relaterat, känner inte som nån mens är på gång heller, vad är detta?! Min kropp har aldrig krånglat, mens mellan 27-31 dagar varje månad alltid, klart den ska göra det nu! Suck!

Hur längre hade ni väntat med att testa igen? Med tanke på att det varken är nån molvärk, ömma bröst eller nån annan känning och negativt test (med ett ett spökstreck som ev. kunnat vara ngt svagt men var nog mest önsketänkande)cd 32 (BIM ev BIM +1) är väl en graviditet inte särskilt troligt? Vad tror ni?

• Mia86a
    Jsv17 skrev 2017-03-28 18:05:20 följande:

Med risk för att låta tjatig... cd 34 ingen mens, inga gravvtecken heller för den delen, känner ingenting absolut ingenting, jag har ett sjuhelvetes humör iofs men det kan ju lika gör vara stress/pms relaterat, känner inte som nån mens är på gång heller, vad är detta?! Min kropp har aldrig krånglat, mens mellan 27-31 dagar varje månad alltid, klart den ska göra det nu! Suck!

Hur längre hade ni väntat med att testa igen? Med tanke på att det varken är nån molvärk, ömma bröst eller nån annan känning och negativt test (med ett ett spökstreck som ev. kunnat vara ngt svagt men var nog mest önsketänkande)cd 32 (BIM ev BIM +1) är väl en graviditet inte särskilt troligt? Vad tror ni?

Naturligtvis svårt att säga bu eller bä, men PRECIS så hade jag innan jag plussade på CD 36, hade tokblanka test fram tills dess och inga känningar på varken mens eller grav. Jag är ju så nervig så jag hade absolut provat imorgon igen, då är det ju tre dagar sedan sista testet ochdetfinns en chans att hcg ökat
  • yallayalla

Precis så jag kände mig! Gjorde ett test på bim+1 som var negativt.. Plussade idag på bim+5!
  • Jsv17
    Mia86a skrev 2017-03-28 19:37:50 följande:

Naturligtvis svårt att säga bu eller bä, men PRECIS så hade jag innan jag plussade på CD 36, hade tokblanka test fram tills dess och inga känningar på varken mens eller grav. Jag är ju så nervig så jag hade absolut provat imorgon igen, då är det ju tre dagar sedan sista testet ochdetfinns en chans att hcg ökat

yallayalla skrev 2017-03-28 19:47:14 följande:

Precis så jag kände mig! Gjorde ett test på bim+1 som var negativt.. Plussade idag på bim+5!

Åh.. vad jag hoppas att det ska vara så! Men jag tror att jag tar och håller ut en dag eller två till för att se vad som händer med kroppen. I min tidigare grav (som slutade i MA v.11) så kände jag det så tidigt, men alla graviditeter är ju olika så klart, men är nog det som gör att jag är så tveksam till att jag skulle vara gravid för jag fått för mig att jag ska kännas likadant och jag plussade supertydligt cd 32.

Grattis till er både till plussen! Och att ni tar er tid att svara så skönt att få bolla dessa tankarna med nån

Skönt att höra historier som ger hopp
  • Mia86a
    Jsv17 skrev 2017-03-28 20:03:17 följande:

Åh.. vad jag hoppas att det ska vara så! Men jag tror att jag tar och håller ut en dag eller två till för att se vad som händer med kroppen. I min tidigare grav (som slutade i MA v.11) så kände jag det så tidigt, men alla graviditeter är ju olika så klart, men är nog det som gör att jag är så tveksam till att jag skulle vara gravid för jag fått för mig att jag ska kännas likadant och jag plussade supertydligt cd 32.

Grattis till er både till plussen! Och att ni tar er tid att svara så skönt att få bolla dessa tankarna med nån

Skönt att höra historier som ger hopp

Ja det behöver absolut inte vara lika vid alla graviditeter. Vid min förra graviditet plussade jag jättestarkt på CD 28 och vid denna graviditet först svagt svagt på CD 36. Håller tummarna för dig!
  • Jsv17
    Mia86a skrev 2017-03-28 20:10:53 följande:

Ja det behöver absolut inte vara lika vid alla graviditeter. Vid min förra graviditet plussade jag jättestarkt på CD 28 och vid denna graviditet först svagt svagt på CD 36. Håller tummarna för dig!

Tack!
  • orzia1

Så länge mensen inte har kommit så finns det en chans att du är gravid. Men förstår det känns hopplöst.

Jag är på bim+ 1 men hade sen ägglossning så tror egentligen inte mensen bör komma förrän runt den 2-4 april... Negativa tester. Så jobbigt.
  • Percafluviatilis

BIM idag men magen är sådär tyst och stum som den brukar vara innan mensen dimper ned så förmodligen kommer den under dagen. Var rädd att den skulle komma inatt för jag får så ont och om det mot förmodan skulle vara något där inne vill jag ju inte ta ipren innan jag somnar (man ska tydligen inte äta det om man försöker bli eller är gravid).

På ett sätt vill jag att den ska komma nu ifall den ändå ska göra det så jag kan börja om igen men samtidigt vill man ju så klart att den inte ska komma alls!

Är det många fler som inte haft BIM än här?

Svar på tråden BIM Mars 2017