BIM Mars 2017
Hur resonerar ni kring alkohol mellan ÄL och BIM? Håller ni igen eller lever som vanligt?
Hur resonerar ni kring alkohol mellan ÄL och BIM? Håller ni igen eller lever som vanligt?
Världens migränanfall bröt ut efter lunch idag. Kan jag ta sunatriptan tablett om jag är gravid såhär tidigt? (BIM tisdag). Det borde väl inte tränga in ägget innan navelsträngen har fäst? Nässprayen funkar aldrig lika bra.
Världens migränanfall bröt ut efter lunch idag. Kan jag ta sunatriptan tablett om jag är gravid såhär tidigt? (BIM tisdag). Det borde väl inte tränga in ägget innan navelsträngen har fäst? Nässprayen funkar aldrig lika bra.
Jag dricker ingenting under den perioden. Frågan är hur stor risk det skulle vara att dricka under den perioden men jag tar det säkra före det osäkra :)
Hur gör du?
Alltså bim + 5 idag! Hade lovat mig själv till att vänta på mensen och inte ta något test men vettefan om jag kan hålla mig idag haha. Hur skulle ni gjort?
Tar ni gravtest själva eller med er partner? Jag har bara tagit ett och det tog vi ihop, skulle kännas lite ego att testa ensam. Fast jag tror inte att han skulle tycka det egentligen.
Varför ska man inte dricka så mkt kaffe om man vill bli gravid? Skulle koffeinet göra det svårt för ägget att fästa? Hur?
Hej! Är hyfsat förväntansfull inför morgondagen. Är då på äl+9 och ska testa!
Ikväll har jag som träningsvärk i nedre buken. (Igen) Hoppas att det är ett symtom.
Bröstvårtorna började ömma lite idag med.. men jag får alltid ömma bröstet inför mens. Så det är ju inget säkert tecken dock. :-P
Buhuuuuu! Mensvärken som kom nu på kvällen är förmodligen just mensvärk. Brun flytning i trosan nu när jag ska gå och lägga mig. Gissar att mensen kommer imorgon, två dagar tidigt. Fan då... varför kunde det inte bara få funka den här gången... lite hopp återstår tills jag ser rött blod, men det är förmodligen helt kört.
Jävla skit. Hoppas inte den kommer