BIM Mars 2017
Blir tokig. Tempen hög men inga tydliga test som inte går att tvivla på. Bim idag och ff har satt testdag imorgon.
Blir tokig. Tempen hög men inga tydliga test som inte går att tvivla på. Bim idag och ff har satt testdag imorgon.
Nej dumma tant håll dig borta.
Jag såg ingenting på testet.
Men gillar inte dess konstruktion alls... man ser ju inte liksom.
Ska köpa annat och testa igen pm någon dag..
För övrigt så är värken kvar och vårtor är ömma.. brukar ha i hela bröstet nu när jag tänker efter. Inte bara just vårtorna.
Hoppet är inte borta ännu. Äl+9 men kan ju likväl bara vara äl +8 enligt min tempkurva
Här är också tempen hög, tog dock inget test i morse eftersom jag trodde mensen var på gång (lite lite rosa på pappret igår kväll) men det har inte kommit nåt mer.
Frustrerande och man vill ju bara ha ett pluss efter så många försök :(
Ellerhur, jobbigt är det!
Min mens kom nyss igång så här känns det hopplöst :(
Tack...
Jag hoppas att du får ett fint pluss trots tempen som gått ner! :)
Jag fick en ljusrosa flytning precis. Jag har inte BIM förän om 8 dagar. Erfarenheter någon? Kan det vara nidblödning? Jag har en cysta som kan strulat lite med mensen också men 8 dagar innan är ju så många dagar?
Och där kom blodet. Och där försvann det sista hoppet. Stor suck.
Hur många dagar hade du till bim? Det kom en färgad flytning men den har slutat nu. Har dock molvärk. Var det något du kände av?
Fyy, vad tråkigt och läsa att så många har fått mens idag..
Jag skickar varma kramar och lyckoönskningar på att det ska ta sig nästa gång!
Jag kunde inte låta bli att kika på nästa cykel och beräknad ÄL. 2/4. Så jag kollade bf baserat på det: 24 december.
Nu kom mensen 7 dagar för tidigt.. Lycka till ni andra!!
Ni som kör med termometer för att beräkna ÄL osv är det normalt att tempen inte sjunker innan BIM? Jag har tempat på dagen (inte hunnit eller kommit ihåg på morgonen) men min temp är mellan 37,2-37,4!! Känns jätte högt? Eller beror det på att jag inte tagit den på morgonen? Är första månaden jag tar tempen så har inget att jämföra med...
Tack för ditt svar!! Är säkert därför jag haft över 37 grader... har två barn så oftast blir jag väckt och måste snabbt upp ur sängen, är nog ingen metod för mig