Inlägg från: Anonym (:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (:))

Idag bakade vi negerbollar :)

Jaha :D Mördade du då någon? Kannibal? Måste ha blivit äckligt. Stackars dina barn tho :)

holidodi skrev 2017-07-05 21:34:57 följande:

Ja negerbollar finns också att köpa i på konditori, det heter så, inte för att kränka någon. Det heter bara så.

Det är för att kränka. Varför ens använda sig utav något så kränkande??? Bara white trash som måste få säg det för att inte spilla några white tears
    Kalasjmat skrev 2017-12-29 09:57:08 följande:

Du använder dig av minst lika kränkande ord. Så knip nu igen du vet vad!

Minst lika kränkande ord haha xD nja inte direkt. Men du är la en person som tror på omvänd rasism
    Anonym (Ehhm) skrev 2017-12-29 12:04:23 följande:

Jag säger chokladbollar, jag hörde ofta negerbollar runt om vissa barn sa det men i vårt hem sa vi chokladbollar för jag tyckte det lät bättre, (neger säger inget om att ett är choklad?). Har dock inte varit med om ett enda fik idag som använder negerbollar som ord. De använder araxbollar och chokladbollar.

Men jag skiter i, det är ett ord, inte en människa som kannibaler äter för att det är en mörk hud som folk verkar tro.

Gissar på att du själv är vit och inte svart?
    Anonym (tony) skrev 2017-12-29 19:15:29 följande:

Gissar på att du är svart och inte vit?

Nej jag är vit. Alltså har ingen av oss tolkningsföreträde och du kan inte säga att något inte kränker någon om du själv inte kan bli utsatt :)))
Svar på tråden Idag bakade vi negerbollar :)