Ivf mars 2017
Åh så spännande, hur var ägguttaget för dig ? Ont ?
Åh så spännande, hur var ägguttaget för dig ? Ont ?
Ååh vad kul! Håller tummarna att ni får ett toppen ägg tillbaka och en del till frysen ifall ni vill ha syskon:)
Grattis!
Bara bra, lite molvärk då o då under dagen men känner inget alls..
Hur mår du nu efte
[quote=77509824][quote-nick]Jadu skrev 2017-03-17 21:28:15 följande:[/quote-nick]Bara bra, lite molvärk då o då under dagen men känner inget alls..
Hur mår du nu efter plocket?
Nu är vårt ena ägg på plats och jag börjar ruva. De andra 5 kom inte till frysen :(
Blir en lång väntan till den 31mars när jag ska kissa på stickan. Har bestämt mig att vi ska plussa då :)
Men waow!!!! Vad toppen:)
Wow....15 ägg är ju kanon!! Kommer bli ett guldägg där! Visst bestämmer vi det!?
Ha en trevlig helg
Att det ska finnas sååååå många hinder på vägen innan det kommer en bebis:( Vad hände med äggen då? Vart dom inte befruktade eller delade dom sig inte? Vi har ju bara fått ut ett ägg trots varierande antal blåsor med det har lett till ET tre av tre gånger men aldrig med något ägg av toppkvalitet så det känns lite som om dom stoppat tillbaka det för att vara snälla.. Får du vänta med besked tills på måndag?
Hej!
Nu var det ett tag sen jag kikade här i tråden. Nu har jag läst i kapp! =) Många som är i gång, kul med ruvning!
Vi startade med sprutor i fredags. Hade tid för samtal med min läkare då vi har misslyckats med 2 försök. Fick min mens under natten före min tid hos henne, så det var bara att bestämma att vi kör på en sista gång. Tredje gången gillt! =)
Vi har ju en son sen tidigare på 6 år, så vi försöker få till ett syskon =)
Jag har tidigare kört med puregon men nu tyckte hon att vi skulle prova med menopur (450 enheter) istället, för att se om det blev bättre. Så vi testar! Tyckte att de nålarna var tjockare än puregonnålarna som knappt känns... =S
Hon såg 6 äggblåsor, jag frågade om det var värt att vänta en måndag, men det tyckte hon inte. Då kan det ju vara så att det bara blir 4 blåsor?! Hon förklarade det där med äggen väldigt bra. Jag har liksom inte fattat det här vad sprutorna gör riktigt... Men nu så =) Bättre sent än aldrig!!
Kör på med orgalutran from 22/3.
Lycka till till oss alla!!
Jag tjuvtestade idag.. nu på Fm.. blev svagt plus:D