Ivf mars 2017
BIM är på onsdag. Så antar det är då, de sa inget och glömde fråga men antar som sagt eftersom det är ostimulerad.
Hoppas att det är ett än starkare plus på onsdag!
BIM är på onsdag. Så antar det är då, de sa inget och glömde fråga men antar som sagt eftersom det är ostimulerad.
Tack så mkt :D
:)
Hur har det gått för dig? Blev det insättning idag eller onsdag?
Tack så mycket för lyckönskningar allihopa!
15 ägg fick vi!! :)
Äggplocket gick bra! fick lite lugnande och alvedon en timme innan det var dags. Så vägde dom mig, tog blodtryck och satte en infart i armen, Det var fyra stick, två stycken för lokalbedövning och sen en för varrdera äggstock. Det kändes men var kortvarigt, ja som ett stick som man kan förvänta sig :) sen kändes det som en lättare molvärk/mensvärk medan hon tog ut äggen.
jag mådde fint och kunde åka kommunalt hem. Nu ett par timmar senare är jag betydligt mer öm. blir att knapra alvedon ikväll!
Hej alla fina denna soliga dag!
Precis tillbaka från återföring av vårat lilla guldägg. Ett 5 celligt på dag 2.
Vi fick inga speciella rekommendationer att följa. Har ni andra hört några förhållningssätt eller tips efter återföring? Man vill ju skapa de bästa förutsättningarna för det lilla grynet :)
Hade nog inte vågat hoppad på det, men idag har jag fått tillbaka en femdagars blastocyst och ett par har lagts i frysen. Det känns helt otroligt.
Åååå vad glad jag blir att läsa detta <3 Håller tummarna för er!!
Kramen
Men åh vad kul!!! Stort grattis till er:)
Ååh vad roligt! Håller alla tummar och tår att det går vägen nu!!!
När har du td?!
Jag har td den 31 mars :) Nu tycker jag vi bestämmer att vi båda plussar på våra td!!! Kramen <3