• Danny

    Måste man va snygg.

    Jag undrar måste man se bra ut för att få en snygg tjej ?
    typ gymma och ha muskler. 

    Kan man inte va som man här liksom ?

  • Svar på tråden Måste man va snygg.
  • Odenhammar
    Danny skrev 2017-02-25 14:42:34 följande:

    Jag undrar måste man se bra ut för att få en snygg tjej ?

    typ gymma och ha muskler. 

    Kan man inte va som man här liksom ?


    Nej, det måste du inte. Bra tjejer går inte efter utseende. Pengar och makt är viktigare. Om du däremot saknar både pengar och makt samt är ful så lär det bli svårt.
  • Danny

    Kanske om man bor i Sverige. Åker du till ett annat land så är det väldigt annorlunda. Bara man är en bra kille så uppskattar tjejerna det. 

  • truffle

    Ett fint ansikte räcker långt. Det behöver inte ligga i muskler osv

  • gagaga

    1.Vad som anses vara snyggt är högst individuellt.
    2.Du kommer inte att få en tjej som du anser vara snygg genom att ställa ställa dig själv så korkade frågor.Kvinnor är riktiga predatorer och luktar till sig osäkerhet på långt håll.De måste liksom släppa till lite och sedan gå till motattack.

  • gagaga
    gagaga skrev 2017-02-25 23:00:55 följande:

    1.Vad som anses vara snyggt är högst individuellt.
    2.Du kommer inte att få en tjej som du anser vara snygg genom att ställa ställa dig själv så korkade frågor.Kvinnor är riktiga predatorer och luktar till sig osäkerhet på långt håll.De måste liksom släppa till lite och sedan gå till motattack.


    Du måste ......
  • gagaga
    bestofthebest5 skrev 2017-02-25 23:02:42 följande:
    Det här belyser min poäng mer. Riktiga predatorer skulle ge sig på den som de kan vädra sig till på längst håll!
    Nej men hos tjejer gäller den omvända logiken faktiskt.Man ska låta henne tro att hon är smart , snygg , kan få vem som helst och sen bevisa mottsatsen och det ska va plötsligt utan att hon hinner reagera jag gjorde alltid så innn jag gifte mig , och fick barn.Nu är mitt liv slut ändå så det spelar ingen roll liksom.
  • gagaga
    bestofthebest5 skrev 2017-02-25 23:19:44 följande:
    Okej. Räcker det inte med att vara ärlig i sina preferenser istället? Skitsamma om man får de i slutändan. Det är inte intressant ändå, om man ska följa ditt resonemang.

    Personligen skiter jag i om jag får doppa. Jag måste vilja det.
    Tro mig , jag är ärlig person och har tex aldrig bedragit min fru trots otaliga möjligheter hittills men jag tycker det är fel att en ung och ärlig person som TS ska gå utan sex pga en predatorisk och falsk omgivning.Då kan TS lika gärna lära sig dessa småfula knep för att inte råka alltför illa ut i livet.
  • bestofthebest5
    gagaga skrev 2017-02-25 23:27:19 följande:
    Tro mig , jag är ärlig person och har tex aldrig bedragit min fru trots otaliga möjligheter hittills men jag tycker det är fel att en ung och ärlig person som TS ska gå utan sex pga en predatorisk och falsk omgivning.Då kan TS lika gärna lära sig dessa småfula knep för att inte råka alltför illa ut i livet.
    Nej. Jag tänker inte tro dig. Håll igen din jävla mupp. Du är ovärdig min tro.
  • MadHatter

    Det beror nog lite på vad du själv tycker är "en snygg tjej".

    Vissa tjejer gilla muskulösa killar andra föredrar killar som inte är det.

    Om du med snygg menar nån som lägger ned mycket tid och kraft på sitt utseende är nog risken större att hon vill ha en kille som delar det engagemanget.

  • EmmsanBliss

    Lite sent ute kanske Glad
    Men ja jag tänkte att jag kan ändå svara ifall TS läser.
    Jag har fått höra att jag är snygg från både tjejer och killar (Jag är tjej kanske jag ska tillägga) Tungan ute
    Det jag ser som viktigast med en kille är inte 100% utseendet klart de är också viktigt, men jag tycker de är viktigare att man trivs med personen.
    En kille som kan få mig att skratta och känna mig trygg behöver inte ha muskler Hjärta

  • EnFru

    Ja vad är snygg?

    Själv har jag aldrig tänkt på mig själv som snygg. Men däremot får jag mer ofta höra att jag är söt, vilket väl blivit mer min grej...och vad som kan förväntas om man är kort

    Sen har jag dejtat både gymmade och ogymmade....fast jag inte är snygg

    Är övertygad om att alla har nåt att spela med till sin fördel

  • K Kalle
    Danny skrev 2017-02-25 14:42:34 följande:

    Jag undrar måste man se bra ut för att få en snygg tjej ?
    typ gymma och ha muskler. 

    Kan man inte va som man här liksom ?


    Självklart kan du vara den du är. Jag gillar inte killar som går på gym och jag är inte ensam ok att föredra kramgoa killar.
  • K Kalle
    Odenhammar skrev 2017-02-25 16:12:29 följande:
    Nej, det måste du inte. Bra tjejer går inte efter utseende. Pengar och makt är viktigare. Om du däremot saknar både pengar och makt samt är ful så lär det bli svårt.
    Inte om m,an har utstrålning och självförtroende!
  • K Kalle
    gagaga skrev 2017-02-25 23:08:17 följande:
    Nej men hos tjejer gäller den omvända logiken faktiskt.Man ska låta henne tro att hon är smart , snygg , kan få vem som helst och sen bevisa mottsatsen och det ska va plötsligt utan att hon hinner reagera jag gjorde alltid så innn jag gifte mig , och fick barn.Nu är mitt liv slut ändå så det spelar ingen roll liksom.
    Karma is a bitch!
  • K Kalle
    Danny skrev 2017-02-25 14:42:34 följande:

    Jag undrar måste man se bra ut för att få en snygg tjej ?
    typ gymma och ha muskler. 

    Kan man inte va som man här liksom ?


    Måste man vara snygg som tjej för att få dig?
    I så fall, varför måste en snygg tjej stå ut med en ful kille som du? Ta du en tjej som ligger på samma fulhetsnivå.

    Jag ser ganska alldaglig ut och märkte under den låååånga tid jag var singel att killar mest gick på yta och utseende. Själv hörde jag av mig även till killar som inte var så snygga (med mysiga) men jag var inte tillräckligt snygg enligt dem så det blev inget. Jaha, så du är en av dem alltså
  • Kurlie

    Det absolut viktigaste ligger i din utstrålning. Hur du för dig, din pondus alltså. Har länge trott jag dragits till ett snyggt utseende men nu insett att det handlar om ovanstående.

Svar på tråden Måste man va snygg.