Inlägg från: gagaga |Visa alla inlägg
  • gagaga

Måste man va snygg.

1.Vad som anses vara snyggt är högst individuellt.
    2.Du kommer inte att få en tjej som du anser vara snygg genom att ställa ställa dig själv så korkade frågor.Kvinnor är riktiga predatorer och luktar till sig osäkerhet på långt håll.De måste liksom släppa till lite och sedan gå till motattack.

• gagaga
    gagaga skrev 2017-02-25 23:00:55 följande:

1.Vad som anses vara snyggt är högst individuellt.
    2.Du kommer inte att få en tjej som du anser vara snygg genom att ställa ställa dig själv så korkade frågor.Kvinnor är riktiga predatorer och luktar till sig osäkerhet på långt håll.De måste liksom släppa till lite och sedan gå till motattack.

Du måste ......
  • gagaga
    bestofthebest5 skrev 2017-02-25 23:02:42 följande:
    Det här belyser min poäng mer. Riktiga predatorer skulle ge sig på den som de kan vädra sig till på längst håll!
    Nej men hos tjejer gäller den omvända logiken faktiskt.Man ska låta henne tro att hon är smart , snygg , kan få vem som helst och sen bevisa mottsatsen och det ska va plötsligt utan att hon hinner reagera jag gjorde alltid så innn jag gifte mig , och fick barn.Nu är mitt liv slut ändå så det spelar ingen roll liksom.
  • gagaga
    bestofthebest5 skrev 2017-02-25 23:19:44 följande:
    Okej. Räcker det inte med att vara ärlig i sina preferenser istället? Skitsamma om man får de i slutändan. Det är inte intressant ändå, om man ska följa ditt resonemang.

Personligen skiter jag i om jag får doppa. Jag måste vilja det.
    Tro mig , jag är ärlig person och har tex aldrig bedragit min fru trots otaliga möjligheter hittills men jag tycker det är fel att en ung och ärlig person som TS ska gå utan sex pga en predatorisk och falsk omgivning.Då kan TS lika gärna lära sig dessa småfula knep för att inte råka alltför illa ut i livet.
Svar på tråden Måste man va snygg.