Inlägg från: Anonym (huh?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (huh?)

Present till 1-åring?

Anonym (Mamman) skrev 2017-02-28 15:04:12 följande:
    Jag har aldrig haft en 1-åring tidigare, så nej det är inte konstigt att jag inte vet.

Skulle kunna köpa leksakskök, dockvagn, pussel och annat.. men jag vill hellre köpa sånt som passar hennes ålder just då, istället för att köpa sånt som hon måste vänta med.

Därför är det utmärkt att fråga andra som har barn. Du verkar dock inte ha det med tanke på din sura attityd så förstår helt ärligt inte vad du gör i tråden.
    Men örhängen visste du att hon ville ha??
  • Anonym (huh?)
    Glinda från Oz skrev 2017-03-01 13:38:25 följande:
    Inlägg 12 bland annat. Sedan har ts haft en till tråd på samma ämne där det står. Låt bli att ta hål i öronen på dina barn då, svårare än så är det inte. Men sluta skyffla över dina värderingar och åsikter på andra. Det ör så himla trist med folk som ser ner på andra som inte har samma åsikter som än själv.
    What??? I inlägg 12 står detta: "Hon har redan hål. 
    Det är ett sätt att spara pengar till henne iom att det är guld. Bara smart. 
    Håll dig till frågan i ts."

Vilken kultur är det där då?? Guldsamlarkulturen? Och vaddå "ts har haft en tråd till på samma ämne", hur vet du det? Hon är ju anonym???! Dessutom kan du väl inte kräva att alla ska läsa alla trådar?? Man svarar väl i den tråd det gäller och inte utifrån vad som kanske stått i nån annan tråd??
Svar på tråden Present till 1-åring?