Är du medial? TEST
Russi
Jag håller med Marina81.
Jag har varit jätte rädd för allt jag såg/kände/hörde/upplevde mm. Trodde att allt var ont och ville mig illa. Jätte jobbigt... Men med en nypa då nyss vunnet självförtroende insåg jag att det finns inget att vara rädd för... Det är så lätt att kalla saker mörk/ont. Men min teori är att det inte finns någon onska... Så fort man blir skrämd av någon eller att något händer som man inte kan förklara så blir man RÄDD! Och då drar man gärna gränsen att det är mörka andar eller rent av onda andar... Men forsätter man att kolla djupare på situationen så insera man till sist att man bara är rädd och när man börjar förstå vad "anden" eller det som skrämmer dig vill så är man inte rädd längre och då är inte heller anden så ond/mörk. Om du blandar alla färger som finns vad får du då? Svart eller hur? Många andar som kommer har färger/ brukar se det som deras sätt att berätta vad dom vill eftersom jag läser olika färger som olika känslor/viljor mm. När det kommer någon som är svart så är det oftast någon som har mycket att säga och mycket att lära ut. Finns inget att vara rädd för eller som en ängel jag mötte för länge sedan sa... Man kommer alldrig att bli utsatt för saker man inte klarar av... Tydligen ett vanligt budskap från andra sidan... Fick jag veta efter den upplevelsen. Men lugn blev jag... Så ta det bara lungt och slappna av... Det som du är menad att uppleva/känna kommer när du klarar av det.
PS Svarade oxå ja på alla 14
/Zucca