Inlägg från: Den mysiga |Visa alla inlägg
  • Den mysiga

Är du medial? TEST

Jag får väl anse mig som något av en 12 poängare .men denna fråga håller jag mig lite tveksam till.

Brukar du kunna känna på dig att telefonen kommer att ringa eller att du får besök strax
    innan det händer?

Vad som händer för mig är att jag brukar komma att tänka på personen samtidigt som denna tänker på mig och när det ringer så har tex många personer vissa tidpunkter då de ringer så det är lätt att lista ut..
    Min mor brukar känna mina känslor o bli nyfiken o ringa ibland men inte alltid vill man erkänna denna sk nyhet.. Mår vi dåligt så följs vi ofta åt så vi känner av varann. Likadant är det med mig o min pojkvän.. Ibland triggar man upp varann då man känner av den andras känsla om ni förstår vad jag menar. Den ena ska ju gärna kunna muntra upp den andra.. Jag tror inte alltid jag gör skillnad mellan mina känslor och andras känslor men brukar förstå mitt eget dåliga humör då jag får prata med den andra.

• Den mysiga

Hm att man blir rädd för det som man sk hör eller skymtar i ögonvrån så det kan vara att man helt enkelt känner av andens väsen.. Varför ska man annars bli så rädd när man vet det inte är någon fara.
    jag sa jag var en 12 poängare men menade nog 14. fullpott.

Häftigt som tusan tycker jag är då man ser vad som ska hända innan eller man ser vart en borttappad sak är. jag menar altså se o det aldeles klart och jag har inte alls varit medveten om att jag ser då jag gör det utan det är med samma skärpa som jag ser i vanliga fall. Jag blir medveten om detta efteråt. Detta har hänt för mig 2 gånger på detta tydliga sätt. Sist såg jag vart kattens leksak befann sig då jag letade efter den.

Känner ni er ensamma om eran förmåga??
    Jag saknar vänner men har ioförsig saknat att ha mera vänner i hela mitt liv. Kanske är det delvis därför man utvecklat såna här förmågor. (Är det lättare som enstöring och blir då inte distraherad av andra? Jag menar andra har utvecklat andra sidor av sig själva som haft mera kompisar)
    Speciellt är det roligt med vänner att dela dessa intressen med.

Svar på tråden Är du medial? TEST