Inlägg från: Anonym (minst 20) |Visa alla inlägg
  • Anonym (minst 20)

Stämmer detta? (Fråga om orgasmer)

Det kan nog stämma. Tror det kan vara längre också..måste räkna nästa gång! Det ä ju flera vågor som går i vartannat och ebbar ut liksom. Svårt att avgöra när det är helt slut många gånger. Sen kan jag få ett par till med några minuters intervaller men ofta lite mindre starka då.

• Anonym (minst 20)
    parnordqvist skrev 2021-03-02 05:54:29 följande:

Det stämmer nog. Kvinnan är bättre på att slappna av och njuta också. Det är väl betraktat som omanligt att hålla på så om man är man. 

Det där håller jag verkligen inte med om. Män slappnar av mycket lättare sexuellt med främlingar tex. Däremot kan jag som kvinna känns mer fler sinnen och mycket djupare har jag förstått. Jag blir också väldigt lätt passionerat kär och flyger iväg känslomässigt. Då blir sex elektriskt, även om inte det per automatik innebär att jag är avslappnad. Tvärtom faktiskt. Att vara förälskad och väldigt attraherad i nån är mer ett spänningstillstånd med alla muskler och sinnen skärpta.

Älskar män som lever sig in sådär och verkligen är närvarande:) Otroligt sexigt och sensuellt.
  • Anonym (minst 20)
    parnordqvist skrev 2021-03-03 02:31:46 följande:
    Ja, där ser man! Ingen man kommer i närheten av det där. Vi har inga vågor som går genom kroppen (jag har då aldrig känt några). Men jag är ju oskuld också så jag ska väl inte uttala mig. Men jag tvivlar starkt på att män har det registret. Ändå ska våra könsdelar vara sprungna ur samma källa, men är ändå så olika. Alla foster har en clitoris fram till det att manliga hormoner kommer och förstör alltihop! Ja faktiskt kan man se det så. Alla människor skulle ha en clitoris, men tyvärr är det inte så. Ollonet är inte alls så känsligt, i alla fall inte mitt. Jag försöker använda en liten vibrator (främst avsedd för kvinnor) för att få fram lite mer feeling, men det är knappt det går. Singelorgasmen blir kanske lite bättre, men  lika kort som vanligt men kanske lite intensivare. Utan vibratorn är det fullständigt godnatt.
    För mig baseras numera sex endast på hur kvinnor njuter, har liksom tappat intresset för det manliga. Kvinnan är min sexuella förebild, trots att jag är man. Jag tror jag håller på att bli gay. Jag har stora problem med min manliga identitet, jag vill helst inte vara man, det är inget jag är stolt över. Man bara är sämre hela tiden, allt från att överleva sjukdomar till att man dör tidigare. Sen när man vet hur dåligt sexet är blir man ännu mer avtänd från man-hood. Vilket trauma!
    Alltså, det där låter konstigt med tanke på hur galna män är i sex och att få utlösning och njutning så ofta Kollar porrintresset och prostitutionen liksom.Mina partners har ofta stönat ljudligt, ryckt i hela kroppen och ibland nästan svimmat av under avsugningarna och deras orgasm har pulserat in i mig så jag känt det i hela kroppen. Sen har de skakat och varit helt utmattade efter¨åt.

Jag fick orgasm väldigt sent tillsammans med män så jag var alltid så avundsjuk på detta, de verkade ha så otroligt mycket skönare än mig som aldrig kom under sex i yngre år. Men din upplevelse låter ju minst sagt futtig. Har faktiskt aldrig hört någon man beskriva det så. Kanske skulle den blivit otroligt mycket starkare när oxytocin och en annan människas närvaro var i din kropp. Det är kanske depression och ensamhet som gör att det känns så meningslöst och hålls tillbaka på något sätt? Hoppas innerligt att du får uppleva kärlek och fantastiskt sex tillsammans med en annan människa. Orgasmen är inte det skönaste då. Det är allt runtomkring, och alla hormoner som flödar genom kroppen ínklusive alla underbara känslor och närhet. De flesta män har ju haft eller har väldigt bra sex märker man ju i alla trådar och de man talat med. De njuter ju till skillnad från kvinnor nästan alltid av sex.
Svar på tråden Stämmer detta? (Fråga om orgasmer)