Inlägg från: Anonym (ojoj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ojoj)

Min sambo kom ut, bi trans

Vilken tur att du är så förstående, för jag hade gapskrattat först och sedan slängt ut han!

Min kärlek hade dött i samma stund jag så honom i kvinnokläder.....

• Anonym (ojoj)
    Hanna7576 skrev 2017-03-03 10:08:32 följande:
    Det är absolut inte konstigt att vara bi eller transa. Det som blir svårt för mig är att nu när jag vet så ser jag hela tiden hans feminina rörelsemönster, kroppen och hans rädsla för att gå upp i vikt. Hade han varit mer grovt byggd och mer manlig i rörelsemönstret tror jag att det skulle vara mer lätt. Det känns förvirrande och jag saknar bilden av min sambo som innan jag visste.
    Jag tror det blivit mer viktigt för mig att känna mig kvinnlig och utstråla det för då han inte vill vara med någon annan kvinna så vill jag vara allt en man inte kan ge honom. ( han säger att han inte vill leva med en man) Dessutom har han nu föreslagit att jag borde köpa lite sexiga underkläder, vilket vi iofs pratat om tidigare. När jag var ute och shoppade och ville ha ett smakråd mellan två skor. Då blev hans svar på mitt sms: är de till mig eller dig? Det var inte roligt alls. Det högg till i magen och i hjärtat. Kanske är detta en process för mig? Jag har ju bara vetat i knappt två veckor.
    Snälla hjälp mig med mina tankar!!!!!
    Det är ju som att bo med feminim bög. Kan du leva med det och tända sexuellt på det??

Svar på tråden Min sambo kom ut, bi trans