• Anonym (Undrar)

Desperate housewives?

Hallå hallå!

Någon som vet om man kan se Desperate housewives någonstans? Verkar som det funnits på Netflix och viaplay innan men inte längre. Finns det någon annanstans man kan streama det?

Jag vet inte riktigt hur det funkar med olagliga sidor, där kanske det går att hitta, men vågar man kolla där? Haha som sagt är inte så insatt men vill inte kunna "åka dit" på något olagligt.

Vill så gärna kunna plöja igenom alla säsongerna men vägrar bara köpa dom på dvd. Man är ju så bortskämd idag med att man är van att slippa gå fram och byta skiva :p

Vore supertacksam om någon vet och orkar svara :D

• Svar på tråden Desperate housewives?
  • Anonym (Youtube)

Finns på youtube i kass kvalitet. Såg alla säsonger på under en månad där. Kände mig smutsig.

• Anonym (Qwerty)

Har du inte koll på lagen? Det är aldrig olagligt att streama saker. Det enda som är olagligt är att själv ladda ner upphovsrättsliga grejer.

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Youtube) skrev 2017-03-02 20:26:03 följande:

Finns på youtube i kass kvalitet. Såg alla säsonger på under en månad där. Kände mig smutsig.

Jaha det visste jag inte. Haha kanske är sista utvägen för mig med då, får väl också vara smutsig :p
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Qwerty) skrev 2017-03-02 20:30:19 följande:

Har du inte koll på lagen? Det är aldrig olagligt att streama saker. Det enda som är olagligt är att själv ladda ner upphovsrättsliga grejer.

Nej jag har faktiskt inte så bra koll där. Men det är så alltså, att man inte kan åka dit för att man kollar? Tyckte härom dagen (satt och ammade missnöjd unge så hade inte fokus på tv:n) att dom sa något på nyheterna om att även sätta dit dom som nyttjar olaglig streaming, är nog mycket därför jag är så nojig nu :)
  • Anonym (Youtube)
    Anonym (Undrar) skrev 2017-03-02 20:43:21 följande:
    Jaha det visste jag inte. Haha kanske är sista utvägen för mig med då, får väl också vara smutsig :p
    XD
  • Glinda från Oz

Jag kollade på Viaplay och Cmore åt dig och där fanns den inte. Men på Tradera finns serien att köpa för 20-30 kronor per säsong. Här hittade jag säsong 1-6 för 89 kronor: www.tradera.com/item/301883/275844974/dvd-box-desperate-housewives-sasong-1-6

Går du med i en lokal köp och säljgrupp på Facebook finns de säkert folk i ditt närområde som kan tänkas sälja serien billigt så du slipper frakten.

• Anonym (?)

Vad är det som är så spännande med dessa reality serier är det dramat?

• SweeneyTodd
    Anonym (?) skrev 2020-04-13 21:25:08 följande:
    Vad är det som är så spännande med dessa reality serier är det dramat?
    Desperate Housewives är ingen reality serie. Du tänker på ''real houswives of''. 
Svar på tråden Desperate housewives?