• Anonym (Undrar)

Desperate housewives?

Hallå hallå!

Någon som vet om man kan se Desperate housewives någonstans? Verkar som det funnits på Netflix och viaplay innan men inte längre. Finns det någon annanstans man kan streama det?

Jag vet inte riktigt hur det funkar med olagliga sidor, där kanske det går att hitta, men vågar man kolla där? Haha som sagt är inte så insatt men vill inte kunna "åka dit" på något olagligt.

Vill så gärna kunna plöja igenom alla säsongerna men vägrar bara köpa dom på dvd. Man är ju så bortskämd idag med att man är van att slippa gå fram och byta skiva :p

Vore supertacksam om någon vet och orkar svara :D

• Svar på tråden Desperate housewives?
  • Anonym (?)
    SweeneyTodd skrev 2020-04-13 21:27:01 följande:
    Desperate Housewives är ingen reality serie. Du tänker på ''real houswives of''. 
    Jag har verkligen ingen koll men varför är dessa så intressanta?
  • Anonym (?)
    SweeneyTodd skrev 2020-04-13 21:27:01 följande:
    Desperate Housewives är ingen reality serie. Du tänker på ''real houswives of''. 
    Har du någon aning om varför dessa serier är så populära?
  • SweeneyTodd
    Anonym (?) skrev 2020-10-03 10:52:42 följande:
    Det är väl pga mycket bråk och drama. 
  • Anonym (Youtube)
    Anonym (?) skrev 2020-10-03 10:52:42 följande:
    Jag gillade humorn, hur överdrivet karaktärerna betedde sig för sin familjs skull/för att hålla upp en fasad och vissa säsonger hade riktigt spännande mysterium också.
  • Anonym (?)
    Anonym (Youtube) skrev 2020-10-03 12:43:24 följande:
    Jag gillade humorn, hur överdrivet karaktärerna betedde sig för sin familjs skull/för att hålla upp en fasad och vissa säsonger hade riktigt spännande mysterium också.
    Hur länge höll den här serien på satt du fastklistrad framför teven.
    Ser du på den än idag 
  • Anonym (Youtube)
    Anonym (?) skrev 2020-10-03 12:49:53 följande:
    Hur länge höll den här serien på satt du fastklistrad framför teven.
    Ser du på den än idag 
    Satt absolut fastklistrad de första 5-6 säsongerna. Slutade följa den på TV efter säsong 6 (delvis på grund av att jag då flyttat hemifrån och inte längre hade nån TV).

Såg om och såg klart den för ett par år sen när jag var ensam och uttråkad. Den höll på alldeles för länge (12 säsonger) och spårade ut mot slutet.
  • SweeneyTodd
    Anonym (Youtube) skrev 2020-10-03 13:03:07 följande:
    Satt absolut fastklistrad de första 5-6 säsongerna. Slutade följa den på TV efter säsong 6 (delvis på grund av att jag då flyttat hemifrån och inte längre hade nån TV).

Såg om och såg klart den för ett par år sen när jag var ensam och uttråkad. Den höll på alldeles för länge (12 säsonger) och spårade ut mot slutet.
    Vilken serie pratar du om? Inte Desperate housewives väl? För Desperate housewives pågick i bara 8 säsonger. 

en.wikipedia.org/wiki/Desperate_Housewives

Om du skrollar ner lite, så ser du :No. of seasons: 8
  • Anonym (Youtube)
    SweeneyTodd skrev 2020-10-03 17:55:05 följande:
    Vilken serie pratar du om? Inte Desperate housewives väl? För Desperate housewives pågick i bara 8 säsonger. 

en.wikipedia.org/wiki/Desperate_Housewives

Om du skrollar ner lite, så ser du :No. of seasons: 8
    Du har rätt! Jag läste fel förut.
  • Anonym (?)
    Glinda från Oz skrev 2017-03-02 23:43:42 följande:

Jag kollade på Viaplay och Cmore åt dig och där fanns den inte. Men på Tradera finns serien att köpa för 20-30 kronor per säsong. Här hittade jag säsong 1-6 för 89 kronor: www.tradera.com/item/301883/275844974/dvd-box-desperate-housewives-sasong-1-6

Går du med i en lokal köp och säljgrupp på Facebook finns de säkert folk i ditt närområde som kan tänkas sälja serien billigt så du slipper frakten.

Tycker du mycket om den serien 
  • sextiotalist
    Anonym (?) skrev 2021-03-30 09:49:43 följande:

Tycker du mycket om den serien 

Den ska gå nu
  • Glinda från Oz

De finns på Disney plus nu. Jag vet att tråden är fyra år gammal men någon kanske googlar.

• SweeneyToad

Den finns nu också numera på viaplay. 

• Anonym (?)
    Glinda från Oz skrev 2021-03-30 13:26:32 följande:

De finns på Disney plus nu. Jag vet att tråden är fyra år gammal men någon kanske googlar.

Du tittar fortfarande en del på den
  • Glinda från Oz
    Anonym (?) skrev 2021-03-30 17:17:22 följande:

Du tittar fortfarande en del på den

Nej, det var många år sedan jag såg den sist men Disney plus har gjort en del reklam för den.
  • Anonym (?)
    SweeneyTodd skrev 2020-10-03 12:41:53 följande:

Det är väl pga mycket bråk och drama. 

Är hemmafrulivet så intressant att titta på
  • Anonym (K)

Women who kills finns på CMore och är skriven av samma författare. Mycket drama men inte lika tjatig.

• Anonym (?)
    Anonym (K) skrev 2021-09-12 06:42:34 följande:

Women who kills finns på CMore och är skriven av samma författare. Mycket drama men inte lika tjatig.

Är det mycket intriger. Tjafsas det i serien 
Svar på tråden Desperate housewives?