Ni som varit otrogna
Och blivit påkomna vad blev konsekvensen av ert otrogna svineri hur reagerade eran bedragna partner denna fick reda på vilka svin ni var.
Och blivit påkomna vad blev konsekvensen av ert otrogna svineri hur reagerade eran bedragna partner denna fick reda på vilka svin ni var.
Det man inte vet mår man inte dåligt av gäller o va diskret o inte bli påkommen...man lever bara en gång.
Oj. Bitter much?
Intressant att så många otrogna resonerar att deras liv ska gå ut på att vara egoistiska, svekfulla skitstövlar. Man lever ju bara en gång..
Visst kan man knulla runt, men ge då fan i att ha ett förhållande och på så sätt blanda in andra människor i ert egoistiska tänk.
Gör man allt dåligt man kan tänka sig om man känner för det?..bara för att man lever en gång?
Jag blev bokstavligen påkommen med byxorna nere när min fru kom hem en dag tidigare än väntat från en konferens. Jag var i full gång med at ha lite trevligt med en 20 år yngre tjej från jobbet... Naturligtvis blev det en tillfällig kris i vår relation, men vi talade ut om det och idag är vår relation bättre än någonsin.
Å ena sidan håller jag med, man ska inte vara svekfull och otrogen. Då bör man kanske bli överens om ett mer öppet förhållande, eller gå skilda vägar. Å andra sidan... Är det så jättehemskt med otrohet om det händer en gång eller nån enstaka gång? Att ha ett riktigt förhållande i månader el år bakom ryggen anser vara mycket svekfullt, men inte nåt enstaka ligg.
Intressant att så många otrogna resonerar att deras liv ska gå ut på att vara egoistiska, svekfulla skitstövlar. Man lever ju bara en gång..
Visst kan man knulla runt, men ge då fan i att ha ett förhållande och på så sätt blanda in andra människor i ert egoistiska tänk.
Gör man allt dåligt man kan tänka sig om man känner för det?..bara för att man lever en gång?
Ni som tycker vi är svin som är otrogna, ge er för fan, orka hålla på och vara så jävla moraliska, om min fru inte vill knulla så löser jag det på annat sätt, vad är problemet?
Just nu är hon ute med tjejkompisar och eftersom vi bor på landet ska hon bo hos en kompis, jag skiter fullständigt i om hon raggar upp någon och får fittan full. Vem orkar bry sig?
Har ni fortsatt vara otrogna svin efter ni blev påkomna eller förändrades ni till det bättre ärliga respektvärda personer efter ni blev påkomna och slutade upp med otrohet.