Ni som varit otrogna
Och blivit påkomna vad blev konsekvensen av ert otrogna svineri hur reagerade eran bedragna partner denna fick reda på vilka svin ni var.
Och blivit påkomna vad blev konsekvensen av ert otrogna svineri hur reagerade eran bedragna partner denna fick reda på vilka svin ni var.
Ni som tycker vi är svin som är otrogna, ge er för fan, orka hålla på och vara så jävla moraliska, om min fru inte vill knulla så löser jag det på annat sätt, vad är problemet?
Just nu är hon ute med tjejkompisar och eftersom vi bor på landet ska hon bo hos en kompis, jag skiter fullständigt i om hon raggar upp någon och får fittan full. Vem orkar bry sig?
Det låter som du bryr dig väldigt mycket om din fru, har fullständig respekt och empati.
Har du någonsin funderat på att göra det rätta? Berätta för henne att du är otrogen eller separera. Förstår inte varför man lever tillsammans med någon man så fullständigt saknar respekt och känslor inför?
Tills du faller dit igen..och sen ska du inte vara otrogen tills du faller dit igen?
Ni som tycker vi är svin som är otrogna, ge er för fan, orka hålla på och vara så jävla moraliska, om min fru inte vill knulla så löser jag det på annat sätt, vad är problemet?
Just nu är hon ute med tjejkompisar och eftersom vi bor på landet ska hon bo hos en kompis, jag skiter fullständigt i om hon raggar upp någon och får fittan full. Vem orkar bry sig?
Gud va bitter ni är nu...
Jag är glad för dig du är ett bevis på att en som varit otrogen kan sluta upp med det och bli en bättre person.
Låter som empatin flödar här.
Varför lämnade du inte bitterfittan istället för att vara otrogen? Varför stannar man i ett förhållande när man inte är kär? Ah just ja, du är en man ..och män vågar inte leva själva de måste ha en annan kvinna först att hålla i handen.
Fegt och oempatiskt ...
Låter som empatin flödar här.
Varför lämnade du inte bitterfittan istället för att vara otrogen? Varför stannar man i ett förhållande när man inte är kär? Ah just ja, du är en man ..och män vågar inte leva själva de måste ha en annan kvinna först att hålla i handen.
Fegt och oempatiskt ...
Var otrogen en gång i min ungdom. Hade blivit mobbad hela mitt liv och mådde väldigt dåligt psykiskt. Hade också självskadebeteende. Hittade en jättefin pojkvän, men mitt urusla självförtroende gjorde att jag kände att jag inte var värd honom så jag var otrogen. Jag hade också ett enormt bekräftelsebehov och hade svårt att säga nej. Resultatet blev att förhållandet tog slut. Jag har försökt analysera det hela och tror att jag pga min jobbiga uppväxt helt enkelt var självdestruktiv och att det var därför jag betedde mig så dumt. Givetvis ångrade jag mig djupt! Tänkte på det dagligen under flera år därefter och var också singel under lååååång tid eftersom jag inte vågade ge mig in i en relation.
Men det var typ 20 år sedan och jag har jobbat mycket med mig själv sedan dess. Har en stadig relation nu och skulle aldrig ens tänka tanken på att vara med någon annan.