Inlägg från: anonymizz1 |Visa alla inlägg
  • anonymizz1

Tjock mödomshinna?

Hej alla! Jag har ett jävla hemskt problem, jag kan inte ha sex. Det tar ont när han stoppar fingrarna och de går inte bara att ha sex med mig. Vad kan problemet vara?? Jag är nog tillräcklit avslappnad våt å allt de + använder glidmedel men inget hjäper. 

Kan det vara mödomshinnan som är allt för tjock?? Å vad kan man göra åt det?

å btw jag har väldigt väääldigt kraftig mensvärk 

• Svar på tråden Tjock mödomshinna?
  • anonymizz1

Jag tkr det är onödigt att ni tjatar. I varjefall så..Jag undrar bara vad som är inne i min fitta som står emot att få in något.. Jag kan alltså inte ha sex..Det tar så sjukt ont och jag blir så ledsen av det. 

• anonymizz1
    anonymizz1 skrev 2017-03-04 20:00:31 följande:

Jag tkr det är onödigt att ni tjatar. I varjefall så..Jag undrar bara vad som är inne i min fitta som står emot att få in något.. Jag kan alltså inte ha sex..Det tar så sjukt ont och jag blir så ledsen av det. 

Eller såklart hur fan sku ni veta vad jag har.  Menatt.. kan man operar bort ngå skinn så att de inte är lika trångt och få bort smärtan?
  • anonymizz1
    Soho skrev 2017-03-05 13:04:57 följande:

Kan du få upp ett finger på egen hand? Om inte är det antagligen själva hymen, "mödomshinnan", som är problemet. Jag kunde aldrig använda tampong, få upp ett finger, eller någonting, och efter ett par misslyckade liggförsök gick jag tillslut till umo. Jag hade en väldigt kraftig hymen visade det sig, pyttelitet hål som räckte för att mensblodet skulle komma ut men det var allt. Fick tid för operation ett par månader senare. Nu är allt som det ska där nere haha, så gå till en gynekolog du. Oavsett om det är det som är problemet eller inte så kommer du få hjälp med att identifiera vad det än är.

Jag har dessa problem som du har haft. Men hur är det med operation? Tar det ont ? och blöder man? Och jo jag ska till gynekologen :). Men det där med operation hörs ju bra men sen är det att kan operationen gå fel? något skadas osv.. :0
  • anonymizz1
    Anonym (Becky) skrev 2017-03-06 15:41:35 följande:

Kanske har du det jag har. Uterys didelphys, att man har två slidingångar till livmodern. Jag hade väldigt ont vid beröring och kunde inte få in en tampong. Gick till barnmorska som sa att jag måste slappna av, hon kände men sa att allt var normalt. Gav mig inte och gick till gynekolog som hittade ett andra hål (var "veckigt" så det syntes inte) som gjorde väldigt ont. Nu är det klart att jag ska opereras o ta bort väggen som delar av slidan.

Det är den här väggen som tar tar emot vid sex (för mig i alla fall).

Kraftiga menssmärtor hör ofta till det här problemet.

Hoppas det löser sig för dig.

Jag var till en skolläkare och hon tyckte jag hade en ganska liten öppning osv..skickades vidare till en gynekolog men har inte ennu fått en tid. Men asså..Bara halva penisen kommer in i mig, eller mindre än halva. Så? hur vart det med dig? fick du alls in den någolunda eller vart det helt en vägg som stoppade allt?...Fö jag får den en liten bit när jag är våt men hela hans kuk kommer int in..... ;0 och det tar ont
  • anonymizz1
    Anonym (Becky) skrev 2017-03-21 00:58:54 följande:
    Lite svårt att beskriva men när jag var okåt och kände efter själv så kändes väldigt trångt och så gjorde det ont. Fick höra att det var normalt. När jag skulle testa sex och var kåt gick bara penisens topp, ca 2-3 cm, in innan det tog stopp. Det spände och gjorde ont, försökte trycka på med massa glidmedel men det funkade inte. Så din situation låter ju väldigt lik min. En vägg som spände upp sig och stoppade allt som försökte komma in :P

Jag rekommenderar att gå till en gynekolog som nog har lite djupare kunskap om ämnet. Min erfarenhet är att manliga gynekologer är mer försiktiga, jag gick till en kvinnlig när jag för första gången märkte av problem (innan barnmorskan) men hon var ganska hårdhänt fastän jag sa att det gjorde ont.

Hoppas det är okej förklarat, annars får du fråga mer.
    Ja, vi tycks ha samma problem!! :/ :) Men hur är det nu med dej? har du sökt hjälp? eller va ha du fått för tips? Fö ja ha försökt flera ggr ha sex men de går inte......precis som du skrev att en vägg stoppar allting ;(
Svar på tråden Tjock mödomshinna?