• anonymizz1

    Tjock mödomshinna?

    Hej alla! Jag har ett jävla hemskt problem, jag kan inte ha sex. Det tar ont när han stoppar fingrarna och de går inte bara att ha sex med mig. Vad kan problemet vara?? Jag är nog tillräcklit avslappnad våt å allt de + använder glidmedel men inget hjäper. 

    Kan det vara mödomshinnan som är allt för tjock?? Å vad kan man göra åt det?

    å btw jag har väldigt väääldigt kraftig mensvärk 

  • Svar på tråden Tjock mödomshinna?
  • EpicNurse

    Det finns inget som heter mödomshinna. Menar du slidkransen? Eller har du ont inuti? Man kan ha något som heter vestibulit eller vaginism. Googla på det och se om du tycker det stämmer!

  • Anonym (Men)
    EpicNurse skrev 2017-03-04 19:40:46 följande:

    Det finns inget som heter mödomshinna. Menar du slidkransen? Eller har du ont inuti? Man kan ha något som heter vestibulit eller vaginism. Googla på det och se om du tycker det stämmer!


    Gör dig inte dum!
    Mödomshinnan finns även om feminizers väljer att kalla den för... det du skrev.
  • EpicNurse
    Anonym (Men) skrev 2017-03-04 19:45:04 följande:

    Gör dig inte dum!

    Mödomshinnan finns även om feminizers väljer att kalla den för... det du skrev.


    Nej den finns inte för slemhinnevecken vi pratar om har inget med mödom att göra. Därför heter den heller inte så. Om du nån gång läst en bok om gynekologi skulle du också veta det. Inom sjukvården benämns den dock som hymen, och sällan slidkrans.
  • Anonym (J)
    Anonym (Men) skrev 2017-03-04 19:45:04 följande:

    Gör dig inte dum!

    Mödomshinnan finns även om feminizers väljer att kalla den för... det du skrev.


    Wow, du låter välutbildad.
  • anonymizz1

    Jag tkr det är onödigt att ni tjatar. I varjefall så..Jag undrar bara vad som är inne i min fitta som står emot att få in något.. Jag kan alltså inte ha sex..Det tar så sjukt ont och jag blir så ledsen av det. 

  • anonymizz1
    anonymizz1 skrev 2017-03-04 20:00:31 följande:

    Jag tkr det är onödigt att ni tjatar. I varjefall så..Jag undrar bara vad som är inne i min fitta som står emot att få in något.. Jag kan alltså inte ha sex..Det tar så sjukt ont och jag blir så ledsen av det. 


    Eller såklart hur fan sku ni veta vad jag har.  Menatt.. kan man operar bort ngå skinn så att de inte är lika trångt och få bort smärtan?
  • Maria 79

    Det finns som redan nämnts alltså ingen mödomshinna. Det finns däremot ett slemhinneveck som kan vara olika tjock och trång hos olika personer. Om det fanns en regelrätt hinna skulle inte mensblod eller flytningar kunna rinna ut...

  • Leia1837

    Som flera andra här skriver så finns det inget som heter mödomshinna, den myten lever dock kvar (uppenbarligen) hos okunniga personer. Tycker du ska uppsöka gynekolog och bli undersökt. Klart det kan göra ont första gången men det brukar gå över. Har du testat att onanera själv? Gör det ont då med?

  • Anonym (Jodå)
    EpicNurse skrev 2017-03-04 19:50:53 följande:
    Nej den finns inte för slemhinnevecken vi pratar om har inget med mödom att göra. Därför heter den heller inte så. Om du nån gång läst en bok om gynekologi skulle du också veta det. Inom sjukvården benämns den dock som hymen, och sällan slidkrans.
    Maria 79 skrev 2017-03-04 20:06:06 följande:

    Det finns som redan nämnts alltså ingen mödomshinna. Det finns däremot ett slemhinneveck som kan vara olika tjock och trång hos olika personer. Om det fanns en regelrätt hinna skulle inte mensblod eller flytningar kunna rinna ut...


    Leia1837 skrev 2017-03-04 23:18:27 följande:

    Som flera andra här skriver så finns det inget som heter mödomshinna, den myten lever dock kvar (uppenbarligen) hos okunniga personer. Tycker du ska uppsöka gynekolog och bli undersökt. Klart det kan göra ont första gången men det brukar gå över. Har du testat att onanera själv? Gör det ont då med?


    Både ordet och företeelsen finns. 

    www.ord.se/oversattning/engelska/%C3%B6domshinna&l=SVEENG

    Med ert resonemang så finns ju varken oskuld (eftersom det inte finns någon skuld) eller big bang (eftersom det inte var någon smäll).

    Man får vara en rätt känslig feminazi för att inte acceptera ord och dess ursprung.


Svar på tråden Tjock mödomshinna?