• anonymizz1

Tjock mödomshinna?

Hej alla! Jag har ett jävla hemskt problem, jag kan inte ha sex. Det tar ont när han stoppar fingrarna och de går inte bara att ha sex med mig. Vad kan problemet vara?? Jag är nog tillräcklit avslappnad våt å allt de + använder glidmedel men inget hjäper. 

Kan det vara mödomshinnan som är allt för tjock?? Å vad kan man göra åt det?

å btw jag har väldigt väääldigt kraftig mensvärk 

• Svar på tråden Tjock mödomshinna?
  • Anonym (J)
    Anonym (Jodå) skrev 2017-03-05 04:08:13 följande:

Både ordet och företeelsen finns. 

www.ord.se/oversattning/engelska/%C3%B6domshinna&l=SVEENG

Med ert resonemang så finns ju varken oskuld (eftersom det inte finns någon skuld) eller big bang (eftersom det inte var någon smäll).

Man får vara en rätt känslig feminazi för att inte acceptera ord och dess ursprung.

Men herregud. Ta och googla exempelvis "Finns mödomshinnan?" så får du upp hundratals med pålitliga källor på att det INTE finns någon jävla hinna som spricker vid samlag.
  • Anonym (Men)
    Anonym (Jodå) skrev 2017-03-05 04:08:13 följande:
    Maria 79 skrev 2017-03-04 20:06:06 följande:

Det finns som redan nämnts alltså ingen mödomshinna. Det finns däremot ett slemhinneveck som kan vara olika tjock och trång hos olika personer. Om det fanns en regelrätt hinna skulle inte mensblod eller flytningar kunna rinna ut...

Både ordet och företeelsen finns. 

www.ord.se/oversattning/engelska/%C3%B6domshinna&l=SVEENG

Med ert resonemang så finns ju varken oskuld (eftersom det inte finns någon skuld) eller big bang (eftersom det inte var någon smäll).

Man får vara en rätt känslig feminazi för att inte acceptera ord och dess ursprung.

Ja eller hur?
    De tror väl inte att många blöder vid första samlaget heller? 
    Det är nog samma feminizers som kallar folk i gemen för hen och sig själva för en... 
  • Anonym (Öööh...)

Omg vilka människor det finns! Tror ni på tomten också? Hahaha.

• Soho

Kan du få upp ett finger på egen hand? Om inte är det antagligen själva hymen, "mödomshinnan", som är problemet. Jag kunde aldrig använda tampong, få upp ett finger, eller någonting, och efter ett par misslyckade liggförsök gick jag tillslut till umo. Jag hade en väldigt kraftig hymen visade det sig, pyttelitet hål som räckte för att mensblodet skulle komma ut men det var allt. Fick tid för operation ett par månader senare. Nu är allt som det ska där nere haha, så gå till en gynekolog du. Oavsett om det är det som är problemet eller inte så kommer du få hjälp med att identifiera vad det än är.

• Anonym (Jodå)
    Anonym (Men) skrev 2017-03-05 12:50:19 följande:
    Ja eller hur?
    De tror väl inte att många blöder vid första samlaget heller? 
    Det är nog samma feminizers som kallar folk i gemen för hen och sig själva för en... 
    Om det bara vore så, så må det vara hänt.

Flera av dem titulerar sig sexualrådgivare också, vi har nu politiserat varenda en av våra insitutioner, inte ens ungdomarnas sex fick vara ifred för statsfeminismen.
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (Öööh...) skrev 2017-03-05 12:58:18 följande:

Omg vilka människor det finns! Tror ni på tomten också? Hahaha.

Soho skrev 2017-03-05 13:04:57 följande:

Kan du få upp ett finger på egen hand? Om inte är det antagligen själva hymen, "mödomshinnan", som är problemet. Jag kunde aldrig använda tampong, få upp ett finger, eller någonting, och efter ett par misslyckade liggförsök gick jag tillslut till umo. Jag hade en väldigt kraftig hymen visade det sig, pyttelitet hål som räckte för att mensblodet skulle komma ut men det var allt. Fick tid för operation ett par månader senare. Nu är allt som det ska där nere haha, så gå till en gynekolog du. Oavsett om det är det som är problemet eller inte så kommer du få hjälp med att identifiera vad det än är.

Ni två får diskutera det här med varandra, vilket blir kul att se, eftersom en av er tror att den andre inte finns.
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (J) skrev 2017-03-05 10:33:20 följande:
    Men herregud. Ta och googla exempelvis "Finns mödomshinnan?" så får du upp hundratals med pålitliga källor på att det INTE finns någon jävla hinna som spricker vid samlag.
    Det är ju det som är så sorgligt.

Vi har en feminazi rörelse så stark att den infiltrerat ett helt språkområde.

Du har säkert i ett vad som kommer upp.

Ta nu och tänk själv istället för att låta internet göra det åt dig.

Alla hymen ser inte ut som en krans, alltså måste slidkransen vara en myt, alltså inte att ordet inte är perfekt, utan hela företeelsen är en myt.

Det här är ju synonyma begrepp, man kan inte hävda att någonting inte existerar för att sen hitta på en synonym för exakt samma sak.
  • anonymizz1
    Soho skrev 2017-03-05 13:04:57 följande:

Jag har dessa problem som du har haft. Men hur är det med operation? Tar det ont ? och blöder man? Och jo jag ska till gynekologen :). Men det där med operation hörs ju bra men sen är det att kan operationen gå fel? något skadas osv.. :0
  • Soho
    anonymizz1 skrev 2017-03-06 14:27:40 följande:
    Jag har dessa problem som du har haft. Men hur är det med operation? Tar det ont ? och blöder man? Och jo jag ska till gynekologen :). Men det där med operation hörs ju bra men sen är det att kan operationen gå fel? något skadas osv.. :0
    Hmm nu ska vi se här! Jag opererades under narkos på kvinnokliniken, ingen aning om hur lång tid själva operationen tog, men jag var där på morgonen och fick gå från uppvaket strax efter lunch. Såklart blödde det, men min hymen var som sagt väldigt kraftig, din behöver  ju inte nödvändigtvis vara det! Första gångerna jag gick på toaletten var ganska otäcka vill jag minnas, det är ju väldigt ovant med "riktigt" blod och inte mensblod som rinner, men det lugnade ner sig redan under dagen. Tror att det blödde lite i ungefär en vecka, men det var inte så farligt. 

Själva operationen gick till så att de gick in i hålet som fanns och töjde, inget farligare än så :) finns nog väldigt lite som kan gå fel. På mig "tog" de inte så mycket, utan sa att jag fick fortsätta att töja med fingrar lite eftersom, då de inte ville ha för stora blödningar på en gång. Hade aldrig så värst ont, det sved när jag kissade (blev bättre på ett par dagar) och kunde sticka till när jag gick, men ingenting värre än så. Jag hade tagit ledigt dagen efter, men minns att jag kände mig så bra att jag tyckte att det var riktigt onödigt. Det skulle väl vara de där toalettbesöken som var värda det isåfall haha
Svar på tråden Tjock mödomshinna?