• Anonym (xxx)

    Han kommer så snabbt

    Jag och sambon har alltid haft bra sex. Han har varit uthållig som få. Sedan blev det mindre sex under graviditeten då jag hade så ont. De tre sista månaderna blev det inget alls förutom avsugningar och oljemassage men då märkte jag ingen skillnad alls i uthålligheten. Efter förlossningen dröjde det 4 veckor innan vi hade sex och det var som att vara med en oskuld. Han var så till sig och det rann massor av försats, något vi aldrig sett något av förut och han kunde knappt stoppa in den utan att det gick för honom. Typ ett juck och sedan fick han vara stilla för att inte komma direkt men så fort han rörde sig var det kört. Vi trodde båda två att det var för att det gått så lång tid men trots att vi nu har sex varje dag är det samma visa. Han skäms väldigt mycket över det här och försöker med olika knep. Tex att onanera innan för att lätta på trycket men det gör ingen skillnad. Vi tycker båda två att det är synd för oralsex eller fingrar är inte riktigt min grej. Jag kommer lättast av penetrerande sex och det blir inte mycket till penetration nu. Han säger att han känner sig som en tonåring igen. Det räcker med att jag kommer nära under täcket för att han ska bli hård och så fort han kommer in i mig är det över. Ingen av oss hade förväntat oss det här utan snarare motsatsen. Någon som har några tips till oss?

  • Svar på tråden Han kommer så snabbt
  • Anonym (xxx)
    Anonym (En som vet) skrev 2017-03-04 20:45:50 följande:

    Hur gamla är ni?


    Jag är 32 och han är 35.
  • Pussan

    Han är SÅ kåt på dig!
    Visst är det härligt? Fast det blir förstås jobbigt också det förstår jag. Men kan han en gång till efter en timme eller nåt? 
    För det kommer att förändras så småningom

  • Daniel K

    Kan mycket väl vara som Pussan skriver. Att han bara är jäkligt tänd på dig. Inte fel det!

  • Emil Eriksson

    Hade själv samma problem under en period som löpte strax över ett år. Skammen och ångesten inför otillräckligheten gjorde att det bara blev värre.
    Fick tipset från en vän att helt enkelt sluta när jag var nära på att komma och istället genom oralsex få henne att komma efter att vi bara legat och haft ännu mer förspel - och sedan avsluta mig genom vaginalt sex.
    På så sätt kom jag över känslorna som gjorde det "omöjligt" att inte tänka på hur kass jag var/kände mig. Vi hade bra sex trots att det inte var lika mycket vaginalt som tidigare.
    Nu är allt frid och fröjd igen.


    Så; Ert mål bör vara att han ska komma över tankebanan vilken bara blir en självuppfylld profetia.

    mvh, Emil

  • Anonym (me)

    Ett trick jag kört med är att helt enkelt runka 15 minuter innan sex. Det fungerar hyfsat.

    Det som funkat absolut bäst är dock dagliga knull. Till slut lärde jag mig att hålla mig trots starka sammandragningar under hela hennes jätteorgasm, och kunde ge henne en till, vilket nästan blev för mycket för henne.

    Sex c:a 5 dagar i veckan är mitt tips för skönast möjliga sex.

Svar på tråden Han kommer så snabbt