Anonym (Emma) skrev 2017-03-07 11:51:02 följande:
Tror inte han är deprimerad dock. Undrar mer om han kan minnas det han gjort eller om det stämmer att han inte kommer ihåg.
Ta reda på det. För det är ju oftast anledningen till att man tar olika substanser, för att man mår dåligt! Finns det ingen orsak så förstår jag överhuvudtaget inte vad du gör med honom! Du åker ju bergodalbanan utan bälte!!!!! Och det finns ingen anledning till det ?? Ibland blir man irriterad asså, när man ser hur vissa bara kastar bort sin liv för att sen komma o böla när det inte går att spola tillbaka shiten för att dom inte tänkt längre än vad näsan räcker ! Kom igen, har du inga varningsklockor i skallen ? O då är jag en kille som blivit lämnad utav tjejer. Visst känner jag att dom borde stöttat mig i min tillvaro, men även glad att dom inte lät det gå föör långt ! O du gör det för att det är ROLIGT ??
Jag kan inte svara på om han inte minns det då jag talar efter erfarenhet av att vara deprimerad och söka till något som får en att dämpa sin ångest !
Gör han det utan anledning, dessutom flertal olika substanser för att det är kul.. o du är kvar.. Ja då förtjänar ni "f*n" varandra ! Aaahhhrrrrrrrrgggggggggg !!!!!!!!!!!!!!!