Anonym (Emma) skrev 2017-03-07 13:35:22 följande:
Du påtalar ju att jag skulle vara dum, frågan i sig är faktiskt varken konstig eller nåt fel på.
Frågan är faktiskt i sig väldigt konstig. Det finns ingen generell regel att alla droger och narkotikapreparat ska medföra minnesluckor, och såvida du inte ger exempel på droger/narkotika kan ingen svara på din fråga. Det finns flera tusentals olika droger och narkotika preparat, och räknar man in olika "kombinationer", överdoserande samt läkemedelsallergier så blir det omöjligt att ge ett svar på din fråga. Vidare kan kombinerandet av "ofarliga" läkemedel skapa en toxic reaktion som även den skulle kunna ge minnesluckor.
Det är med andra ord helt omöjligt att svara på din fråga utan att veta vad det rör sig om. Så eftersom du inte vill berätta blir din fråga väldigt lustig då jag antar att du inte är medveten om de miljontals olika kombinationer etc som du vill att vi ska ge ett generellt svar på. Ingen läkare, biolog, kemist eller dylikt skulle ens kunna ge dig ett svar på din fråga.
Så om du räknar in all den information som jag skrivit ovan, så kanske du kan förstå att din fråga är väldigt konstig.