• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Charlizee
    Milou3 skrev 2017-04-05 16:03:22 följande:

Jag testade i söndags negativt, då på äl+10 så tänkte vänta in symptom eller mens.

Min mens kan hoppa 1-2 dagar och jag misstänker att min äl kom en dag senare denna gång.

Väntar in fredag. Har det inte kommit mens då så testar jag. Noll symptom! Verkligen noll. Känner mig mer gravid alla andra dagar utom just nu :)

Det kan ju vara ett gott tecken, när jag var gravid sist kände jag ingenting förutom att jag blev väldigt "flåsig" när jag tränade... trodde det var en förkylning
  • Milou3
    Charlizee skrev 2017-04-06 08:16:59 följande:

Det kan ju vara ett gott tecken, när jag var gravid sist kände jag ingenting förutom att jag blev väldigt "flåsig" när jag tränade... trodde det var en förkylning

Det va inget gott tecken :/ fick mensen i morse.

Men bara 12-13 dagar kvar till nästa ägglossning!
  • Charlizee
    Milou3 skrev 2017-04-06 08:21:24 följande:

Åh nej Vad tråkigt!!

Känns som jag har testat alla taktiker sen vi började försöka på 3an: jäääätte mycket symptom, inga symptom eller sådär lagom spända bröst osv...men nada.

Precis man får se nästa månad som en ny start med ny möjlighet, hur mysigt vore det inte att få en bebis i början av det nya året

Min magkänsla säger att vi kommer ses i Maj-tråden... mina ÄL-test har varit jätte konstiga den här månaden.
  • Wallstenskan
    Sajo25 skrev 2017-04-06 08:14:01 följande:

Äl+7 och just nu kryyyper dagarna förbi... någon mer som är på samma dag?

ÄL+4
    Åh! Kom igen kom igen kom igen!
    Julaftonsbebis nu!!!!

Jag skall testa på Påskafton, är då ÄL+13.
    När skall du testa?
  • Emmie79

Nej, vad tråkigt!! Håller tummarna för maj då!
  • orzia1

Nej vad tråkigt. Håller tummarna för en tidig 2018 bebis för er
  • Lilja020710

Fick oxå mens idag:( men olika kalender visar olika äl dagar allt från 15-21 april? Jobbigt att täcka så många dagar ;)
  • Charlizee
    Lilja020710 skrev 2017-04-06 10:12:33 följande:

Fick oxå mens idag:( men olika kalender visar olika äl dagar allt från 15-21 april? Jobbigt att täcka så många dagar ;)

Vad tråkigt Vilka appar använder du? Jag använder "Life" och P-tracker och de synkar bra, kan skilja någon dag men inte mer än så
  • NilssonLinn

BIM-4 (eller -5) .. har haft riktigt ont i brösten i mer än en vecka. Har haft molvärk, stickningar, ont i ländryggen, metallsmak i munnen osv osv .. vill inte säga att det är "gravsymptom" då jag kan känna såhär varje månad innan mens. Dock har tuttarna gjort mer ont denna månad så lite hopp har jag ändå haft. Gjorde gravtest imorse, CB early. Toknegativt! Som varje månad. Visst, det kanske är "för tidigt". Men med tanke på att det blir såhär varje månad .. och det är tio månader sedan MF och ingenting har hänt så börjar jag nu tro att det är något fel. Jag har ställt in mig på att vi måste söka hjälp i Juni och få komma på utredning. För nu orkar jag inte hoppas nå mer. Kanske får det min kropp att slappna av och man har ju hört de paren som har försökt länge och när de väl har tagit tag i att söka hjälp - då har de plussat! Så vi får se.

Grattis till alla som har plussat och jag håller tummarna för er andra som har BIM framför er. ??

• Lilja020710
    Charlizee skrev 2017-04-06 10:17:59 följande:

Vad tråkigt Vilka appar använder du? Jag använder "Life" och P-tracker och de synkar bra, kan skilja någon dag men inte mer än så

Min kalender och kvinnors kalender miracle...får prova nån annan oxå kanske ska kolla life
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017