• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Lariz

Hänger med i tråden!

BIM 27e april, 3e försöket första barnet

• DragonWoman

Hakar på här med äl +2 tror jag. Tänkte börja med nått test på äl +9 tror jag. Är inte säker på när bim är men tror 16-18 april.

Marco 001027 Marcus 061112 Malva 130426 Julian 140920
  • Madde9023
    Isathe skrev 2017-04-05 15:57:46 följande:

Tack för dina peppande ord!! Behövs just nu känner jag.
    Får du då betala allt besöken själv, eller går de på landstingsgarantin eller vad det heter?

Jag vet att jag har ett par kilo som jag måste gå ner och antar att många kommer påpeka de innan jag får hjälp..... så bara sätta fart igen!!

Usch, vad de här känns tungt just idag....

Fick betala med den första läkaren, men kom ganska snart upp i frikort så har inte betalat något sedan jag började gå hos Stockholms kvinnoklinik, förutom medicinen då

Min första läkare sa att jag skulle gå ner massa kilon, min nuvarande läkare sa att jag inte var särskilt överviktig, vet dock själv att en 2-siffrig viktnedgång skulle göra stor nytta. Men det är svårt att motivera sig själv när jag har 2,5 timme pendling per dag, 8 timmars jobb + 100% plugg på distans vid sidan av jobbet..
  • LifeOfBullshit
    ScP87 skrev 2017-04-06 10:42:30 följande:

Är på Äl+10 tog ett test i morse men visade negativt, har sådan molande värk  i magen men får vänta och se nästa veckan.

Jag är också på på ÄL +10 :) spännande detta är! :)
  • Lilja020710

Bim 4 maj så önskar alla lycka till:)

• Hedblomster
    Charlizee skrev 2017-04-06 12:22:15 följande:
    Instämmer!!! Osäker om jag är på ÄL + 3 eller 2, mina test har ju levt sina egna liv.. Kan man vrida fram klockan en vecka? Denna gången har jag lovat mig själv att inte testa för tidigt... dagarna kryper fram! När tänkte du testa?
    Jag har inte lyckats bestämma mig för ett datum än, haha! Kanske torsdag 13/4 om jag verkligen inte kan hålla mig men det är ju för tidigt och helt onödigt egentligen... Skulle nog vara bra att vänta till måndag 17/4. Tror mensen borde komma på måndagen eller kanske tisdagen, har inte riktigt fattat om det brukar gå 14 eller 15 dagar mellan äl och mens. 
  • typ89

Cd 29 idag...kändes som äl på cd 13 men verkar inte varit så då. Verkar inte bli mens idag heller trots negativt test innan. Har ont på ena sidan så funderar på om jag kan ha fått en ny mysig lite cysta eller nåt...

• Firago
    Milou3 skrev 2017-04-06 08:21:24 följande:

Det va inget gott tecken :/ fick mensen i morse.

Men bara 12-13 dagar kvar till nästa ägglossning!

Beklagar.. Är på äl+13 och BIM imorgon. Negativt graviditetstest i morse och menskänningar så den kommer nog imorgon..
  • Isathe
    Madde9023 skrev 2017-04-06 12:44:10 följande:
    Fick betala med den första läkaren, men kom ganska snart upp i frikort så har inte betalat något sedan jag började gå hos Stockholms kvinnoklinik, förutom medicinen då

Min första läkare sa att jag skulle gå ner massa kilon, min nuvarande läkare sa att jag inte var särskilt överviktig, vet dock själv att en 2-siffrig viktnedgång skulle göra stor nytta. Men det är svårt att motivera sig själv när jag har 2,5 timme pendling per dag, 8 timmars jobb + 100% plugg på distans vid sidan av jobbet..
    Okej, tack för att du delar med dig. Vet också att en 2-siffrig viktnedgång skulle göra gott för mig. Men de är så svårt när alla runtomkring mig äter allt möjligt gott och inte tänker på vikten. Sen vet jag ju att vi med PCO har extra svårt att gå ner i vikt också, och de gör ju inte motivationen bättre precis. Jag tänkte iaf försöka gå ner i vikt igen, lyckades i höstas gå ner ca 6 kg men gått upp 2-3kg av dom igen.
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017