• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Annisens81
    Emmie79 skrev 2017-04-07 19:42:22 följande:

Oj, de två andra bilderna kom inte med. Här är dem:

Grattis:)
  • Firago
    Emmie79 skrev 2017-04-07 18:05:18 följande:

Ja detta satte ju allt i perspektiv. Var i korsningen Drottninggatan/Kungsgatan 10 min innan detta hände... Så otroligt skrämmande.

För er som trots detta vill ägna tid åt att tolka gravtest och som oroar er för negativa eller svaga test vill jag dela med mig av hur mitt test såg ut igår på morgonen (överst), 1 timme senare (mitten) och 24h senare (underst).

Dagen efter testade jag positivt med CB digital.

Stort grattis, vad kul! :)
  • Firago
    Isathe skrev 2017-04-07 15:37:00 följande:

En dum fråga kanske.....
    Men känner ni alla av när ni har ägglossning?
    Jag fick en glad gubbe i morse på ägglossningstestet så borde ägglossa inom 12h-48h, eller vad det nu var för intervall. Känner egentligen ingenting just nu och knäpp som jag är oroar jag mig för att de bara är en stegring utan ägglossning....

Finns inga dumma frågor men nojja inte så mycket! Kör på när du ser din glada gubbe och tänkt inte så mycket på om det har släppt ett ägg eller inte. Det är ju inget man kan veta. Jag känner inte av min ägglossning och kan inte säga att jag märker någon skillnad på sekret/flytningar. Tar det sig så tar det sig, kör på ett par dagar efter glad gubbe så håller vi tummarna! :)
  • Isathe
    Firago skrev 2017-04-07 20:07:42 följande:

Finns inga dumma frågor men nojja inte så mycket! Kör på när du ser din glada gubbe och tänkt inte så mycket på om det har släppt ett ägg eller inte. Det är ju inget man kan veta. Jag känner inte av min ägglossning och kan inte säga att jag märker någon skillnad på sekret/flytningar. Tar det sig så tar det sig, kör på ett par dagar efter glad gubbe så håller vi tummarna! :)

Tack för dina peppande ord. Fick som sagt utslag i morse men inte igår morse vis samma tidpunkt. Hade sex i morse och får försöka hålla oss till imorgon bitti igen. Egentligen tycker jag de känns bättre med sex på kvällen innan man somnar, då får ju simmarna jobba i lugn och ro hela natten när man ligger ner ????
  • Maramba

Kan det verkligen vara sant att på 14e försöket var det äntligen dags för oss??? Tredje testet ikväll. Alla ser likadana ut.

• Jooosen
    Maramba skrev 2017-04-07 20:35:04 följande:

Kan det verkligen vara sant att på 14e försöket var det äntligen dags för oss??? Tredje testet ikväll. Alla ser likadana ut.

Ja men grattis!!! Något kul med denna dag :)
  • Sjolund90

hoppar in här .. har ett dilemma hehe bestämde att ja inte skulle testa ägglossningen i mars utan bara köra på liksom. hade Bim 3/4 och ännu ingen mens. om man ska följa appen. tycker inte ja ha några speciella symtom heller ...

har varit gravid 2 gånger förut. en son född -15 och en ängladotter född i v20+1 -16 . Konstigt nog kommer ja inte ihåg hur de kändes innan ja plusade då haha

har testat mig igår och idag men inget plus :( så nu är de bara att invänta ev mens. hade dock varit kul att få överraska sambon med ett plus i påskägget :)

• DellaM
    Sjolund90 skrev 2017-04-07 21:19:21 följande:

hoppar in här .. har ett dilemma hehe bestämde att ja inte skulle testa ägglossningen i mars utan bara köra på liksom. hade Bim 3/4 och ännu ingen mens. om man ska följa appen. tycker inte ja ha några speciella symtom heller ...

har varit gravid 2 gånger förut. en son född -15 och en ängladotter född i v20+1 -16 . Konstigt nog kommer ja inte ihåg hur de kändes innan ja plusade då haha

har testat mig igår och idag men inget plus :( så nu är de bara att invänta ev mens. hade dock varit kul att få överraska sambon med ett plus i påskägget :)

Har lite samma problem! Bim 2/4 enligt app!
    Fortfarande ingen mens, eller plus. Testade senast imorse..
    Väldigt störigt, för om vi ej lyckades detta försök vill jag bara få min mens så jag vet och kan gå vidare.
    Kommer ta ett nytt test på söndag då det är bim+7
    Får se vad det säger
  • orzia1
    Maramba skrev 2017-04-07 20:35:04 följande:

Åhh där är ett streck. Hoppas det blir starkare om ngn dag.
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017