• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Anonym (Cc)

Grattis till plusset!!

Jag är på BIM+2 fick lite rosa på pappret på Bim men bara negativa test...har i stort sett inga symptom...ngn som upplevt detta? Har aldrig missat en mens!?:/ eller hade jag inte äl?

Men får man inte blödning ändå om man inte haft äl?

Suck blir inte klok på detta...ngn som upplevt samma o kan jag va gravid trots negativa tester? Fast själv tror jag inte det är så troligt iofs

"Pray for Stockholm"

• VitFjäril

Det verkar som att jag äntligen hade ägglossning i onsdags, på dag 31! Men bättre sent än aldrig och nu börjar det andra väntandet... BIM den 20/4.

• Milou3
    Charlizee skrev 2017-04-08 08:53:32 följande:

Jag är ingen expert men har hört att Ipren kan försvåra chanserna att bli gravid, alvedon ska vara "bättre". Kanske värt att testa?

Tack! Jag har varvat alvedon och Ipren men slutar genast med Ipren :)
  • LeiaBus2010

Halloj i stugan!

Äl + 5 eller +9 Eller så sker äl imorgon enligt min p dator.

Såhär ser min kurva ut på ff.

Så vi har iaf prickat in dagarna bra när äl än sker

Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • Ulrika34

Då har kroppen startat om och ägglossningen är nära gillar dessa digitala som ger ett klart besked , tummen upp
  • Milou3
    Anonym (Cc) skrev 2017-04-08 09:46:50 följande:

Grattis till plusset!!

Jag är på BIM+2 fick lite rosa på pappret på Bim men bara negativa test...har i stort sett inga symptom...ngn som upplevt detta? Har aldrig missat en mens!?:/ eller hade jag inte äl?

Men får man inte blödning ändå om man inte haft äl?

Suck blir inte klok på detta...ngn som upplevt samma o kan jag va gravid trots negativa tester? Fast själv tror jag inte det är så troligt iofs

"Pray for Stockholm"

Vad jag läst så får du en blödning trots utebliven äl men den kan bli försenad och bli mer sparsam. Livmoderslemhinnan byggs upp oavsett om du haft ägglossning.

Kan ju vara nidis och då tar det ju 3-4 dagar innan du testar positivt! Håller tummmarna :)
  • Livethänder

Fick min mens igår, två dagar för tidigt

Så lycka till alla andra, så härligt med pluss och lycka i tråden när världen är så grym ibland.

<3

• Frekaj
    Sjolund90 skrev 2017-04-07 21:19:21 följande:

hoppar in här .. har ett dilemma hehe bestämde att ja inte skulle testa ägglossningen i mars utan bara köra på liksom. hade Bim 3/4 och ännu ingen mens. om man ska följa appen. tycker inte ja ha några speciella symtom heller ...

har varit gravid 2 gånger förut. en son född -15 och en ängladotter född i v20+1 -16 . Konstigt nog kommer ja inte ihåg hur de kändes innan ja plusade då haha

har testat mig igår och idag men inget plus :( så nu är de bara att invänta ev mens. hade dock varit kul att få överraska sambon med ett plus i påskägget :)

Precis samma här! Skönt att se att de finns fler i samma situation BIM 3/4 enligt appen men negativt test på BIM-dagen + att jag testade negativt i torsdags, dock med kvällsurin där jag knappt kunde kissa. Haft molvärk och hugg i magen från och till samt jätteont i ländryggen. I går började jag även få riktigt ömma bröstvårtor och några finnar i ansiktet (har nästan aldrig fått en finne). Förstår inte vad som händer. Har verkligen ingen känning av att mensen skulle vara påväg heller. Tänkte testa i morgonbitti, men är ju inställd på negativt IGEN!! Håller tummarna för oss!
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017