Inlägg från: Annisens81 |Visa alla inlägg
  • Annisens81

För oss med BIM i april 2017

orzia1 skrev 2017-04-06 21:15:21 följande:
    Åhh härligt med många barn. Jag har alltid drömt om 4 barn, men nu har jag börjat tänka att jag kanske kan tänka mig 5 st. Har ett änglabarn och 2 på jorden. Dock är varken läkare eller min man så stöttande i mer än max ett barn till. Så jag får nog lyssna på de. Fast jag hoppas jag släpper två ägg o får tvillingar denna gång. Ha ha. Lite skämt, tror inte jag skulle klara två på samma gång just nu
    Ja, de är verkligen meningen med mitt liv iallafall:)!

Haha hoppas med på tvillingar;)! Galen jag vet! Tufft men värt det ;)
    (Var ju 2 hinnsäckar när jag fick ma. En lite mindre med:(. Så oddsen igen är nog liten)
    Vi har 2 äggs i familjen :)!
  • Annisens81
    Emmie79 skrev 2017-04-07 19:42:22 följande:

Oj, de två andra bilderna kom inte med. Här är dem:

Grattis:)
  • Annisens81
    Sofiiakarin skrev 2017-04-08 08:54:26 följande:

Ser ju definitivt positivt ut! Grattis! :D vi är ju typ syndade. Hade samma tid för ägglossning. Har du några symptom? Jag har ju haft en lätt molvärk o har ömma bröst o de är lite tidigt för mig att få de då jag ska ha mens om 9 dagar. O har haft detta nu i ett par dagar. Hoppas de inte är inbillning.

Känns dom mensen kommer hela tiden och det mer spänner i brösten än ömmar.

Molvärk och massa flytningar, vilket gör att det känns som mensen kommer.

Haft en ma, och detta är första försöket efter, så väntar med att testa nu och se om det höjs eller sänks. Så vågar inte hoppas ännu :) men tack
  • Annisens81
    Lillen 84 skrev 2017-04-08 17:12:37 följande:
    Har samma. Hur ser dina flytningar ut om man får fråga. :)
    De är rinniga samt vita, blandat typ. Känner det rinna till liksom. Fräscha klubben haha
  • Annisens81
    Lillen 84 skrev 2017-04-08 18:54:29 följande:
    Verkligen äckligt. :/Ha ha. Men jag har samma lika.

Undrar så vad det betyder.

Har bim imorgon. Haft molnvärk sen några dagar efter äl. Som faktiskt började med full styrka i svanken. Men nu bara lite lätt i magen och ryggen. Märkligt

Har du andra symtom?
    5 dagar efter äl fick jag hugg och ilningar i livmodern, ont i svanken och spänningar i tuttarna. Höll i sig någon dag. Nu molvärk och hugg i vänstra äggstock, som vid äl typ. Kommer i attacker. (Haft cysta där nyss. Kan vara det som spökar.)
    Och så dessa flytningar då:P
  • Annisens81
    LeiaBus2010 skrev 2017-04-12 18:52:26 följande:

Vågar mig på ett grattis!

GLAD PÅSK!

Tack :)! Grattis själv:D!

Glad påsk!
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017