Inlägg från: Annisens81 |Visa alla inlägg
  • Annisens81

För oss med BIM i april 2017

LifeOfBullshit skrev 2017-04-12 23:50:08 följande:

Grattis till alla som plussar! Verkar som om påskharen kom tidigt för många iår :)

Själv kastas jag mellan himmel och helvete. Ena sekunden är jag övertygad om att jag inte är gravid, jag läser i Maj-gruppen och ser fram emot min nästa ÄL. Andra sekunden är jag helt säker på att jag måste vara gravid, har symptom som är fysiska, som min make också kan se och som jag inte kan inbilla mig (typ det senaste helt sjuka att mina vårtvårdar är enorma och har fullt med blodkärl som jag aldrig sett förut. Testade negativt senast i morse med ett testa-tidigt-test så loppet känns ju fetkört (borde det gjort redan när jag fick min "mens" men den var så satans konstig att jag vägrar tro att den var normal... I alla fall gör mig). Är på BIM +2 och har en sån konstig känsla i kroppen, hade jag inte testat så hade jag varit övertygad om att jag var gravid.

Det är så jobbigt. Senast i eftermiddags låg jag i timmar och bara grät för att min kropp är så konstant motsägelsefull. Just när jag accepterar att jag får försöka nästa månad så dyker något nytt upp när jag inte ens känner efter och då får jag upp förhoppningarna igen och så blir det ännu mer plågsamt när jag testar negativt eller intalar mig själv att det inte blev något denna månad. Det är så jobbigt. Förstår inte varför min kropp ska hålla på såhär.... :(

Låter inget vidare:/. Styrkekram. Avvakta och testa igen är mitt råd<3.

Varit där du är.. fast jag hade pco äggstockar ingen äl och ofta en mens som inte dök upp.
  • Annisens81

Har startat en grupp på fb, där vi kan följas. Finns kanske en redan;)! Men vill ni vara med ändå så skicka meddelande till mig så lägger jag till er.

• Annisens81
    sofie9191 skrev 2017-04-13 16:30:03 följande:

Vad tror ni om detta? Testade idag med graviditetskollens test och både jag och sambon ser ett svagt streck! Ser ni?

Testade för några dagar sedan med clearblue plus och såg ett ljusblått svagt streck! Men vet inte vad jag ska tro.

Ser:)
  • Annisens81
    oONinniOo skrev 2017-04-13 19:10:06 följande:

Har sedan igår haft lite lätt molvärk. Känns inte alls som ÄL-värken, utan påminner mer om tidig "växtvärk". Men det är säkert bara inbillning. Bara ÄL+5 idag.

Varje gång jag blir gravid, ja då känner jag något molande och huggande, på äl+5-6 ;)
  • Annisens81
    oONinniOo skrev 2017-04-14 05:56:49 följande:

Nu blir det spännande att se hur tempen beter sig de närmsta dagarna. Idag tog den ett rejält skutt uppåt, nästan upp till 37 grader. Såhär högt brukar inte tempen ligga på, fick i princip bara såhär hög temp när jag blev gravid med sonen. Spännande! Fortsatt molvärk också.

Spännande:)!!!
  • Annisens81

Hej! Har precis startat en grupp på fb, vill någon vara med då skicka pm:)! Vet någon någon mer grupp så hojta till. Hoppas på många fina pluss och till er som missat denna månad, håller tummarna inför nästa:)!

• Annisens81
    Hoppas på första skrev 2017-04-14 12:12:40 följande:

Hej tjejer!

Blir tokig på detta! Bim-4 idag.

Tog ett Cb early i föregår. Anade ett litet streck men det blev väldigt tydligt senare (efter tiden gått ut ca 1 timma efter). Vet att man inte ska kolla på det efter tiden gått ut men man hoppas ju ändå!

Har massa symtom! Molvärk, stickningar, känner konstiga starka lukter, illamående ibland främst på morgon och kväll, jätte tunga ömmande bröst!

Tog ett Cb plus idag och det va helt negativt! Inte ens en skugga dock med förmiddagsurin och ca 2 timmar från att jag var på toa förra gången.

Kan man ha såhär mycket symtom och ändå inte vara gravid? 4 dagar kvar till bim men jag vill veta nu! Alla dessa symtom får mig att tro att det borde synas på test nu! Blir galen! Jag vill verkligen att det ska vara vår tur nu! Försök 10 med första barnet!

Tycker du ska testa igen imorgon:)! Låter ju lovande!
  • Annisens81
    Hedblomster skrev 2017-04-14 13:34:02 följande:

Tog ett till test ca 3,5 h efter det första och det såg först helt blankt ut men gick ut i ljuset vid ett fönster och då såg jag ett sånt supersvagt streck igen! Visade sambon som typ skrattade åt mig :( men han har dålig syn och kollade i två sekunder... Han påstår att test alltid har två linjer och att testlinjen har lite färg som ska lysa upp vid positivt, och att det är den färgen jag ser. Men alla test jag tagit som varit negativa har varit HELT blanka ju!!!!!! Jag ser väl skillnad.....

Aja nu har jag typ två test kvar bara, haha. Vågar inte köpa ett cb digitalt än.

Vänta 2 dagar så kan du ta ett digitalt:)!
  • Annisens81
    Freya18 skrev 2017-04-14 23:58:04 följande:

Idag på jobbet märkte jag en pytte liten blödning i trosan (ursäkta detaljerna). Alltså den var så liten så hade nog inte märkt om jag inte hade haft ljusa trosor. Ingenting på pappret. I duschen nu på kvällen märkte jag liite brunt blod. Knappt märkbart. Har aldrig haft så på bim-6.

Idag är jag på äl+8 så hoppas att det var en nidblödning. Tydliga symptom har inte dykt upp, men hoppet finns kvar! :)

Åh låter som nidblödning!!! Då kan du testa om några dagar:)!

Jag får aldrig blödning, men får hugg och stick i tjejmagen, brukar testa positivt efter några dagar då:)!! Håller tummarna:D!!!
  • Annisens81
    Skrutt 83 skrev 2017-04-15 00:27:16 följande:

Griper efter halmstrån och vill leva på hoppet, är på äl+8 blir äl+9 imorgon och det är då jag fått mina tidigare plus, tagit test idag som varit negativt men tog ett innan jag skulle lägga mig nu och tycker mig se den svagaste svagaste skuggan, även om jag vet att det troligtvis bara är skåran eller något så har jag iallafall lite hopp inför morgondagens test, annars ställer jag in mig på maj. Någon som ser ngt och vill analysera?

Bilden är i orginal och ej redigerad

Ser något:)! För mig var det tokblankt på äl+8, kunde ana något på äl+9 och på äl+10 pluss väl synligt:)!! Håller tummarna
  • Annisens81
    oONinniOo skrev 2017-04-16 09:33:42 följande:

ÄL+8 nu och molvärken är fortfarande kvar, vilket jag inte brukar ha i vanliga fall. Vad jobbigt det är att vänta på att kunna ta ett test, när den inre känslan verkligen skriver gravid. Om den känslan verkligen stämmer, återstår att se.

Om några dagar kan du ju testa hihi
  • Annisens81
    emphz skrev 2017-04-16 12:55:06 följande:

I två dagar har jag fått väldigt oklara svaga resultat på clear blue plus, och idag fick jag detta:

Bim på tisdag 18/4

Grattis :)!!
  • Annisens81
    jhk88 skrev 2017-04-16 23:44:45 följande:

Vad säger ni om de här testen? Det vänstra från imorse kl 07 och högra ikväll kl 23?

Ser ut som du har äl när som :)!
  • Annisens81
    brunbrallan skrev 2017-04-17 12:38:55 följande:

Äl+10 visst fan är jag väl gravid!

Åh grattis :)!!!
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017