För oss med BIM i april 2017
Jösses. .. tack alla. Hoppas det går vägen. Bf 25 dec isf haha

Jösses. .. tack alla. Hoppas det går vägen. Bf 25 dec isf haha
Kikar in här emellanåt men har inte så mycket att uppdatera med. Ca en vecka kvar till bim och känner ingenting som är annorlunda. På torsdag reser jag bort i 1,5 vecka och hoppas mensen håller sig borta. Annars ses vi i majtråden! Fortsättning följer...
Hoppas du får det trevligt när du reser bort. O hoppas vi ses i en bf tråd o inte i maj
Nu har det gått 2 veckor och en dag sen jag skrapades. Inga tecken på att ägglossning skulle vara på G. Kommer inte köra med ägglossningstickor denna månad utan låta kroppen få återhämta sig efter 3:e missfallet med skrapning på mindre än 11 månader. Bim kommer troligen vara i maj. Så hoppar nog dit direkt istället
När har du bim? Håller så mina tummar för dig <3
Liten update. Bim imorgon enligt app, men efrersom den är oregelbunden så vet jag inte när den kommer. Har iaf nada symtom på varken mens elr graviditet, väljer att ta det som ett bra tecken haha. Bara så otroligt uppblåst och öm i magen och ryggen men hag har känslig mage och tror jag låg konstigt inatt eller typ med min treåring halvt på mig :P
Fortsättning följer... o kommer iaf inte testa förens nästa måndag då jag är på besök hos familjen hela nästa vecka med. Så får helt enkelt hålla tummarna på att mensen uteblir!
Åh jag håller alla mina tummar och tår <3
Efter 27 försök, ett missfall och inbokad tid för utredning har det äntligen fått bli vår tur!
Pluss imorse på BIM -2.
Bim idag men de kan diffa på några dar, "bara" cd 27 o har oregelbunden.men inga tecken på mens än elr nåt annat. Finns ett hopp men iih vill inte ha fel så låter bli att känna efter...
Idag börjar det bli positivt på ägglossningstest.