För oss med BIM i april 2017
Håller alla tummar och tår (det vet du )

Hur går allt för dig?
Håller alla tummar och tår (det vet du )
Haha! Ja, fast aldrig fått den rubbad pga stress. Tror det är min kompis graviditet som fått den rubbad (eller kanske det är en annan sorts stress som kommit pga det)...
Men men, mensen är inte här än, så vi får väl se...
Tog äl test igår (jag som inte skulle) och det börjar närma sig. Dock så har jag fått lite blodblandad (gammalt blod) flytningar efter sex i slutet på förra veckan...har inte ont och det luktar inte så vet inte bara om slemhinnorna är sköra efter min skrapning den 27/3...
Men så här ser äl Stickan ut igår och idag...
Äl+8 idag. Känner inte något speciellt... Har dock fått typ.. 8 små röda prickar vid ena bröstvårtan och en röd prick vid andra vad kan det bero på?
Åh nu har jag blivit JÄTTEkissnödig vilket jag även var dagarna före förra memsen :/ vet inte ens om det är ett symtom på något egentligen men nu analyserar man ju som bara den och funderar.... tänker att är man gravid så känner man det men kommer inte ihåg hur det känns.. förra gången jag plussade var jag sjuk så de tog väl udden på gravsymtom om jag nu ens hade några och om man nu ens kan känna nåt såhär tidigt isf.. de va jobbigare än jag trodde att bara vänta....
Cd 30. Ingen mens. Ingen mensvärk. *håller tummarna*
Wohoo!! Det bådar gott, håller tummarna
Ang cd. (Cykeldag)
När mensen kommer börjar en ny cykel, således är mensdag nr 1 = cd1. Å så håller det på, då blir varje cykel lika lång som mensens första dag till dagen innan nästa mens.
Nu har jag oregelbunden mens så cykeln varierar, senaste månaderna har jag haft 32, 25, 25, 28. Därför skriver jag att jag idag är på cd30. Då vet jag var i cykeln jag är men kan inte säga när jag har bim dvs om jag gått över mens eller inte eftersom det varierar så mkt.
Ja det stämmer. Fast CD står väl för control day?
Försvenskat cykeldag. Dock ej cirkeldag :)
Ingen mens, inga symtom! Hoppet finns än. Inne på dag 31 nu, de senaste tre cyklarna har varit betydligt kortare än så men innan de har jag haft långa cykler så än är de inte safe. Det blir test på måndag om mensen inte dyker upp under helgen. Håll tummarna med mig! :)
Trevlig helg!