För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Hej igen! Nu är jag på dag 18 i cykeln och har fortfarande inte fått positivt utslag på ägglossningstesterna. Men jag har fortfarande äggviteaktigt äl-sekret och igår när jag testade att dra det mellan fingrarna så blev det långa trådar. Betyder det att jag hade ägglossning igår?
Hej igen! Nu är jag på dag 18 i cykeln och har fortfarande inte fått positivt utslag på ägglossningstesterna. Men jag har fortfarande äggviteaktigt äl-sekret och igår när jag testade att dra det mellan fingrarna så blev det långa trådar. Betyder det att jag hade ägglossning igår?
Jag brukar också ha äl några dagar efter äl-sekret och det började i torsdags så äl borde ha skett i lördags eller söndags, men jag har ju fortfarande samma sekret och idag är det onsdag!? Vi har haft sex varje dag sedan i fredags och börjar bli lite, hm, trötta nu... ska vi fortsätta ligga så länge sekretet är så här äggviteaktigt?
Hej!
Jag hade Äl flytningar i lördags och Äl enligt app i söndags. Fick till det bra i lördags med sex men så i måndags så hade jag nya Äl flytningar... Skitskumt.
Igår kände jag mig svullen och hade lätt mensvärk. Brukar få så ev vecka innan mens så det är säkert som vanligt.
Är vi kloka som försöker skaffa barn?
Vi bor inte ihop än. Varit tillsammans 10 mån. Han har tre barn och jag tre... Vi vill båda så innerligt. Det hade varit underbart...
Men är rädd att vi kommer få skarpa reaktioner från omgivningen...
Min cykel är mellan 27 och 30 dagar. Jag tycker också att vi borde ha prickat in ägglossningen men är orolig att jag inte hade nån ägglossning.
Är äl-sekret ett bevis på ägglossning eller bara ett bevis på att kroppen ställer in sig på ägglossning?
Tyvärr har sambon bestämt sig för att han inte vill ha en december bebis, utan vill att vi håller paus i bebisverkstaden denna cykeln. Jag hoppas att det går bra för er alla och att april för med sig massor med plus! Själv fick jag äntligen min termometer från Natural cycles idag, så jag hoppas att jag är redo för nästa månad.