För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Hej alla!
Jag joinar er gärna här i apriltråden då mensen kom idag :/ så ledsen!
4.e försök med äl-stimulerande Letrozole och denna gång blir det dubbeldos. Fick ingen äl i mars, trots + på alla äl-tester och mogen äggblåsa på vul så visade det sig att den släppte inte :/ det blir äggledarspolning denna månad, mannen lämnade spermaprov igår och sen kommer vi ställa oss i kö för ivf :/
Preliminärt blir det äl 5/4 och BIM 17/4
Vi har försökt i drygt 1 år men det är de senaste 6 månaderna som jag har koll på äl sekret , stickor, temp etc. Och Letrozol då också. Jag hoppas så mycket på ett + snart , jag visste det skulle vara lite svårare då både min mamma och min syster hade problem med äl och dessutom hashimoto (som är under kontroll och alla värden ser bra ut)
Hoppas på att det blir många fina julklappar i år för oss alla!! Kram <3
Bara så ni vet, nu har jag ringt till Clearblue och frågat om man kan använda överblivna teststickor från deras lila "dubbel hormonindikator-test" i behållare för de vanliga rosa digitala testen, och det kunde man INTE. Så om stickorna tar slut är det bara att köpa ett nytt test.
DOCK sa hon att man kan använda samma rosa behållare med nya rosa stickor under samma äl-månad om de tar slut.
Jag kan alltså inte lita på gårdagens glada gubbe... :( Måste helt enkelt ha feltajmat testningen denna gången.
Ser ni en stegring? Börjat få det som jag alltid tolkat som ÄL flytningar så skulle vanligtvis tro att jag har äl nu (eller väldigt snart). Men det visar negativt.
Ser ni en stegring? Börjat få det som jag alltid tolkat som ÄL flytningar så skulle vanligtvis tro att jag har äl nu (eller väldigt snart). Men det visar negativt.
Bara så ni vet, nu har jag ringt till Clearblue och frågat om man kan använda överblivna teststickor från deras lila "dubbel hormonindikator-test" i behållare för de vanliga rosa digitala testen, och det kunde man INTE. Så om stickorna tar slut är det bara att köpa ett nytt test.
DOCK sa hon att man kan använda samma rosa behållare med nya rosa stickor under samma äl-månad om de tar slut.
Jag kan alltså inte lita på gårdagens glada gubbe... :( Måste helt enkelt ha feltajmat testningen denna gången.
Hej!
Hoppar gärna in här om jag får!
Hade ägglossning 22/3, har BIM 8/4. Vi hade sex 18/3 + 20/3. Första försöket, tredje barnet.
Nu går jag och känner efter hela tiden, har molvärk i magen (som mensvärk). Igår var jag lite illamående. Är osäker på om jag brukar ha det så i dagarna mellan ägglossning och mens. Tänker att jag kan vara öm efter den rejält onda ägglossningen som jag hade. Men man hoppas ju att det är något annat... Den här väntan kommer bli lång! Det blir dock en lite roligare väntan när man kan skriva här under tiden. :)
BIM LISTA
1/4: SWN 2a försöket 3dje barnet.
1/4: meijram 5:e försöket 1:a barnet
1/4: WendelaW 1:a försöket 3:e barnet
2/4: Emmie79 4:e försöket 1:a barnet
3/4: maxleon1011 detta blir 1:a försöket 3dje barnet
3/4: Nr3sladdis 1:a försöket 3:e barnet
3/4: Cheerful 5:e försöket 1:a barnet
4/4:
5/4:
6/4:
7/4: Livethänder 11 försöket 1:a barnet
8/4: LifeOfBullshit 2:a försöket 1:a barnet
Vilgot o Lillpyret, 1:a försöket, 3:e barnet
9/4: Pasgetti 2a försöket, 1:a barnet
10/4: Cykeltjejen 2a försöket första barnet
11/4:
12/4: sajo25, försök 13, 2:a barnet
13/4: royce, försökt drygt 2 år, 1:a barnet
14/4:
15/4:
16/4: Maria25, 27:e försöket, 1:a barnet
Birdiz, 1:a barnet
17/4: Leiabus2010,försök 1 år, 3:e barnet.
18/4:
19:4:
20/4; Isathe, 2:a försöket, 1:a barnet
21/4:
22/4:
23/4:
24/4:
25/4:
26/4:
27/4:
28/4:
29/4:
30/4:
Hej hej!
Jag trodde att jag skulle bli gravid i mars men då dök mensen upp! Så nu försöker vi igen, andra försöket! (Första barnet)
ÄL har jag den 2a april.