• Sara2017

För oss med BIM i april 2017

Äl+6 imorgon känns som äl smärtan har sakta krypit längre ner och mer in mot mitten. Nästan som att äggets resa har gjort ont. Inbillar jag mig bara eller kan det kännas så? Brösten känns som att de pendlar från lätt svullna till vanliga...

Någon annan som är +6 imorgon? När tänker ni testa?

• Sara2017
    Längtanefterdig skrev 2017-04-13 10:16:14 följande:

Känns så skönt att ha påsken nu i väntan på bim, lite annat att tänka på :)

Bim är 25 eller 26 april.

Ja gud ja, äta massa godis och god mat :)
  • Sara2017
    Isathe skrev 2017-04-13 10:28:10 följande:
    Känner också att de ska bli skönt med påsken, jag har bim runt 20-21/4 så 1v kvar nu.

Har haft ont mot äggstockarna i flera dagar efter ägglossningen som var i helgen, idag känns det bättre men inte helt borta. Har och har haft ont på båda sidorna i vågor, inga andra symtom.... Hoppas på ett plus, men tror tyvärr inte på det.
    Då har vi bim samtidigt typ. Har också haft ont i stockarna som gått i vågor... kanske andra symtom eller så är det bara hjärnan som spökar. Hoppas på ett plus men vågar inte tro...
  • Sara2017
    Isathe skrev 2017-04-13 10:45:10 följande:

Kul med bim samtidigt.... Min smärta är inte hjärnspöken eftersom jag ibland kvidit till av att de gjort så ont. Ibland till höger och ibland till vänster, idag lite känning till vänster men mkt mindre än igår. Håller tummarna för oss!

Varför har inte kroppen olika symptom? Ständigt analyserande om det är mens eller ett plus :O

Håller också tummarna!
  • Sara2017
    Thezz skrev 2017-04-13 11:17:11 följande:

Här är till med bim.21/4 ..

Heja!

Några tips för att få tiden att gå fortare? Pluggar så går bara hemma!

Tempar varje morgon så det känns ju ändå som att testa sig :)
  • Sara2017
    Thezz skrev 2017-04-13 11:57:25 följande:

Njaa inte direkt några bra tips. Haha. Jag jobbar hemifrån ganska mkt så blir en hel del tänkande här.

Ska bli skönt med påsken nu då har jag lite inplanerat så förhoppningsvis går tiden fortare

Jag tempar oxå! Men min temp tycker jag ligger himla lågt o sen känns de bara som att de inte blev nånting men ja vi får se, än ska man ju inte ge upp

Min temp har inte stigit så mycket heller. Ja, himla skönt med påsk, då går iaf någon dag lite snabbare...

• Sara2017

Idag är jag så jäkla trött, kan knappt hålla mig vaken...

någon som har något kul att dela med sig?

• Sara2017
    Essie32 skrev 2017-04-13 17:52:57 följande:

Jag ser också någonting på den som är en sticka!!

Jag trodde att cb plus var en testa tidigt? Hmm vad har den för känslighet? Och vilken "testa tidigt" finns det? Är det bara predictor Early? Såg på Apoteket att det finns RFSU testa tidigt, nytt, har du testat den någon gång? Har bara vanliga hemma..

Bäst på test har några "testa tidigt" också, dock aldrig testat dem. Men bra pris :)
  • Sara2017
    Starlights skrev 2017-04-13 19:05:36 följande:

Ååh så långsamt tiden går. Zzzzzz...

Håller med... sovit stora delar av dagen :P
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017