• Sara2017

För oss med BIM i april 2017

Sofiiakarin skrev 2017-04-13 18:12:23 följande:

Hallå hallå! <3 <3

Har ej testat. Fick EXTREM mensvärk idag. O ba jaha.. här kommer den. In på toa på jobbet. Inget i trosorna. Tog en mini tampong. Gick ca 1h. Hade jätte ont o kände att de runnit till ordentligt. Skulle byta. Tog ut tampongen. Var jätte torr. Kollade på den. Bara brunt...? Jag som haft så ont tänkte jag. Måste vara på g...satte in en ny.

Gick 2h. Nu är den helt full tänkte jag. Så ont som jag har haft nu. Mensvärk som känns som de lixom pumpar ut blodet... bytte, men hallå?!?!?! Brunt??! Byn flytning?! Vart fan e mensen (ursäkta svordom)

Körde upp (förlåt för äckliga detaljer) tampongen lite längre in o sen tog ut. Ytterst PYTTE blodsträng. O inget mer.

Nu har de gått flera timmar till. Ont som fasen men ingen mens... dessutom så trodde jag mensen skulle komma på söndag typ. O jag tempar med NC. Tempen har ej gått ner något....? VAD ÄR DE SOM HÄNDER?!?! GE MIG BARA MENSEN SÅ JAG KAN GLÖMMA DENNA MÅNAD?!?!? :( :( känns som kroppen ba vill jävlas.

Vet inte vad som händer, men håll ut! Styrkekamar <3
  • Sara2017
    Sofiiakarin skrev 2017-04-13 19:32:35 följande:

Tack snälla <3 började lipa innan när jag duschade. Hormoner o varje gång jag får mensen är de som en käft smäll. Vet att vu inte försökt länge men är jobbigt för mig ändå.

Vi har inte heller försökt länge, men det tar så jäkla hårt varje gång det inte går...mänskligt :(
  • Sara2017
    Sofiiakarin skrev 2017-04-13 20:27:19 följande:

Vill inte vara okänslig alls men det är skönt o veta att de finns fler som känner så. Känner mig så ensam i detta. Min sambo kan inte riktig förstå när mensen dyker upp. Hoppas innerligt på att du o din sambo får ett plus snart <3 styrkekramar till dig.

Inte är du okänslig :)

Känner mig också ensam, en kompis vet, min sambo ja... tror han är på samma nivå som din :) min mens kommer egentligen runt cd 30, men har hoppat över nu eller blivit sjukt lång, cd48 :P
  • Sara2017
    Sofiiakarin skrev 2017-04-13 21:23:35 följande:

Jaså? Oj! Tagit test? :)

Tidigare ja, negativt, men så kände jag för att ta ett äl som blev positivt! Så äl+7 imorgon :) du då? Eller du kanske skrivit det innan, isf minns jag inte :/
  • Sara2017
    Aviva skrev 2017-04-13 21:28:54 följande:

Bim skulle varit idag , testade positivt :D!!!! Bf 21/12

GRATTIS till alla plus och håller tummarna för alla som önskar plus ! <3

Wow!! Grattis!!!
  • Sara2017
    LeiaBus2010 skrev 2017-04-13 21:49:55 följande:

Det var på äl+5 som jag fick liknande mensvärk. ..

Är gravid! Äl+10 idag ungefär (kan dock vara mer) och mensvärken/växtvärken hänger kvar. Men har fått mer illamående och yrsel..

Håller tummarna!

Grattis!!! <3
  • Sara2017
    oONinniOo skrev 2017-04-14 05:56:49 följande:

Nu blir det spännande att se hur tempen beter sig de närmsta dagarna. Idag tog den ett rejält skutt uppåt, nästan upp till 37 grader. Såhär högt brukar inte tempen ligga på, fick i princip bara såhär hög temp när jag blev gravid med sonen. Spännande! Fortsatt molvärk också.

Åh vad spännande! Hoppas det är något :)

Min temp sjönk rejält idag :(
  • Sara2017

Herregud, halva tiden har gått äl+7 och Bim om en vecka... hur tidigt brukar man testa? Tänkte testa med känsliga test på onsdag. Beställde på nätet så de lär ju inte komma förrän då... idag har jag knappt haft några symptom. Mitt hopp är som bortblåst... Förlåt jag bara kräker ur mig, haft en skit dag, släkten är verkligen värst ibland...

Hoppas ni alla har en glad påsk iaf <3

• Sara2017
    Anonym (Anonymis) skrev 2017-04-14 22:50:31 följande:

Negativt RFSU testa tidigt nu på kvällen BIM 18/4, känns som det är kört, fast har lite hopp i att jag testade lite tidigt och även med kvällsurin, så lite hopp kvar. Vågar man testa imorgon bitti med clearblue early??

Om jag hade varit dig hade jag nog försökt hålla mig till söndag... beror på hur många test du har hemma :)
  • Sara2017
    orzia1 skrev 2017-04-14 23:22:09 följande:

Jag testar galet mycket så jag brukar börja testa ca 5-7 dagar innan bim,men det bästa är ju om man kan hålla sig till bim+ 2 eller nått. Usch låter inget vidare med släkten, kram

Hihi :) testar också galet mkt! Men har inga tidiga tester, bara vanliga :( blir ju bara negativt med dem :P Bim+2?! Är impad de som kan hålla sig så länge! :)

Tack, men vad ska man göra, de är ju släkt :P glad påsk, kram :)
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017