Den stora buttplugtråden
Hur många har testat? Är du tjej eller kille?
Får du ut nåt av det?
Är det vanligt att använda en analplugg?
Åsikter och erfarenheter och eventuella tips?
Hur många har testat? Är du tjej eller kille?
Får du ut nåt av det?
Är det vanligt att använda en analplugg?
Åsikter och erfarenheter och eventuella tips?
Är det just stora butt plugs i den stora plugtråden vi ska diskutera, eller är storleken på den faktiska mojängen av underordnad betydelse?
Är det just stora butt plugs i den stora plugtråden vi ska diskutera, eller är storleken på den faktiska mojängen av underordnad betydelse?
Ah lättnaden!
Har ingen aning hur vanligt det att folk kör upp dylikt i sig själva eller andra under sex, kanske svårt att spekulera i men jag får förutsätta att personerna tycker om analt iaf, så om man börjar luska där kanske man kan komma fram till en någorlunda verklighetslik gissning, jag säger 67% av den sexuellt aktiva befolkningen här, men detta är alltså en gissning baserad på en snabb huvudräkning.
Ja det är väl klart att någon gör, förmodligen ganska många som du själv konstaterade :D
Men självklart hittar du fler överlag sexintresserade i ett sexforum än på gatan. Där kan du ju om du har riktig otur med fotgängarna endast möta en klunga Jehovas t ex?
Startade tråden för jag är nyfiken på att testa en plugg (på min partner).
Seriösa svar och erfarenheter mottages väldigt gärna.
Hur ser din erfarenhet ut av leksaker för den andra öppningen så att säga?
Varför svarar du i en tråd där du försöker va "lite" rolig men inte har nån koll på det som frågas?
Här på FL verkar analt va grejen. Finns nog en överpresentation av analt intresserade män och kvinnor i det här forumet jämfört med ute på gatan, men uppenbarligen säljer ju nätbutikerna analpluggar så nån köper väl dom?
Jag får väl försöka då...
Buttplugs är fantastiska och jag och min make använder dem ofta, på mig då.
Jag gillar att ha en buttplug i både under sex, men även som smycke under kläder.
Givetvis är det bara min man och de partners vi träffar som får se den då, men känslan av att ha en härlig buttplug i metall på plats under kläderna är underbar :D
Jag rekommenderar alla att testa faktisk, just metall pluggar är bäst, tycker jag då.
Det är tyngden som gör dem så sköna.
Kolla in denna tex, den är min favorit just nu
sinamatic.se/produkt/buttplug-exclusive-pink-medium/
Jag får väl försöka då...
Buttplugs är fantastiska och jag och min make använder dem ofta, på mig då.
Jag gillar att ha en buttplug i både under sex, men även som smycke under kläder.
Givetvis är det bara min man och de partners vi träffar som får se den då, men känslan av att ha en härlig buttplug i metall på plats under kläderna är underbar :D
Jag rekommenderar alla att testa faktisk, just metall pluggar är bäst, tycker jag då.
Det är tyngden som gör dem så sköna.
Kolla in denna tex, den är min favorit just nu
sinamatic.se/produkt/buttplug-exclusive-pink-medium/
Här på FL verkar analt va grejen. Finns nog en överpresentation av analt intresserade män och kvinnor i det här forumet jämfört med ute på gatan, men uppenbarligen säljer ju nätbutikerna analpluggar så nån köper väl dom?
Min erfarenhet är att ca 1/12 av tjejer gillar "bara" pill, slick och små leksaker, 2/3 gillar lite större grejer och analsex och 1/4 gillar inte analt alls.
För egen del så har vi några pluggar i varierande storlek som vi båda använder var för sig men även tillsammans. Att få en prostata orgasm när jag knullar sambon bakifrån medan hon har en plugg i är himmelriket på jorden.
Gillar ninja o 69man här då ni inte bara snackar.
Jag har lite olika prostata krok, uppblåsbar stor med vibrator som jag inte är så förtjust i. Däremot en längre dildoliknande med trådfjärr som går att jucka knulla med med krage så att den sitter säkert. Även wevibe sitter klockrent i röven som ni kan dela på. Köpte dessa kinakopior billigt på aliexpress