Den stora buttplugtråden
Hur många har testat? Är du tjej eller kille?
Får du ut nåt av det?
Är det vanligt att använda en analplugg?
Åsikter och erfarenheter och eventuella tips?
Hur många har testat? Är du tjej eller kille?
Får du ut nåt av det?
Är det vanligt att använda en analplugg?
Åsikter och erfarenheter och eventuella tips?
Är det just stora butt plugs i den stora plugtråden vi ska diskutera, eller är storleken på den faktiska mojängen av underordnad betydelse?
Ah lättnaden!
Har ingen aning hur vanligt det att folk kör upp dylikt i sig själva eller andra under sex, kanske svårt att spekulera i men jag får förutsätta att personerna tycker om analt iaf, så om man börjar luska där kanske man kan komma fram till en någorlunda verklighetslik gissning, jag säger 67% av den sexuellt aktiva befolkningen här, men detta är alltså en gissning baserad på en snabb huvudräkning.
Ja det är väl klart att någon gör, förmodligen ganska många som du själv konstaterade :D
Men självklart hittar du fler överlag sexintresserade i ett sexforum än på gatan. Där kan du ju om du har riktig otur med fotgängarna endast möta en klunga Jehovas t ex?
Startade tråden för jag är nyfiken på att testa en plugg (på min partner).
Seriösa svar och erfarenheter mottages väldigt gärna.
Min erfarenhet är att ca 1/12 av tjejer gillar "bara" pill, slick och små leksaker, 2/3 gillar lite större grejer och analsex och 1/4 gillar inte analt alls.
För egen del så har vi några pluggar i varierande storlek som vi båda använder var för sig men även tillsammans. Att få en prostata orgasm när jag knullar sambon bakifrån medan hon har en plugg i är himmelriket på jorden.