• j a d e d

Den stora buttplugtråden

Är det just stora butt plugs i den stora plugtråden vi ska diskutera, eller är storleken på den faktiska mojängen av underordnad betydelse? 

• j a d e d
    Anonym (Butt) skrev 2017-03-06 21:08:07 följande:
    Nej alla storlekar får diskuteras såklart!
    Ah lättnaden! 
    Har ingen aning hur vanligt det att folk kör upp dylikt i sig själva eller andra under sex, kanske svårt att spekulera i men jag får förutsätta att personerna tycker om analt iaf, så om man börjar luska där kanske man kan komma fram till en någorlunda verklighetslik gissning, jag säger 67% av den sexuellt aktiva befolkningen här, men detta är alltså en gissning baserad på en snabb huvudräkning. 
  • j a d e d
    Anonym (Butt) skrev 2017-03-06 21:14:28 följande:
    Här på FL verkar analt va grejen. Finns nog en överpresentation av analt intresserade män och kvinnor i det här forumet jämfört med ute på gatan, men uppenbarligen säljer ju nätbutikerna analpluggar så nån köper väl dom?
    Ja det är väl klart att någon gör, förmodligen ganska många som du själv konstaterade :D
    Men självklart hittar du fler överlag sexintresserade i ett sexforum än på gatan. Där kan du ju om du har riktig otur med fotgängarna endast möta en klunga Jehovas t ex?  
  • j a d e d
    Anonym (Butt) skrev 2017-03-06 21:20:16 följande:

Hur ser din erfarenhet ut av leksaker för den andra öppningen så att säga?

Sorry, jag var ot. Ja den ser väldigt bra ut, gör den, tycker jag.
  • j a d e d
    Anonym (kula) skrev 2017-03-06 21:26:21 följande:

Varför svarar du i en tråd där du försöker va "lite" rolig men inte har nån koll på det som frågas?

Cheer up! :)
Svar på tråden Den stora buttplugtråden